  • 11. Data: 2004-06-22 11:04:09
    Temat: Re: Czy taka osoba jest absolwentem?
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Piotr Zawadzki wrote:
    > Jak to: nie istnieje? Istnieje, i to jak najbardziej (...) patrz: słownik wyrazów
    obcych
    Istnieje w słowniku, ale nie o to pytał lukas. Problem dotyczy regulacji
    prawnych, kiedyś było inaczej.
    Piotr

  • 12. Data: 2004-06-22 11:50:50
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > Chodzi mi tu o to czy Urzad Pracy uzna ta osobe za absolwenta ( a
    > wlasciwie -tke :-)). Bo w sumie uczelnie ukonczyla juz 2 lata temu.
    >
    > --
    > lukas3339

    Uzna. zweryfikpwane praktycznie.

  • 13. Data: 2004-06-22 12:53:49
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Uzna. zweryfikpwane praktycznie.

    No i na taka odpowiedz czekalem. Dziekuje :-))

    --
    lukas3339

  • 14. Data: 2004-06-22 17:50:36
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    ---->
    ---->> > >
    ---->>
    ---->>
[...]

    Jak to w Polsce bywa -- na pewno zależy to od Urzędu...

    --
    Grzegorz

  • 15. Data: 2004-06-22 18:41:36
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : >
    : Nie chodzi o mnie tylko o moja dziewczyne gwoli scislosci. Jesli obroni
    sie
    : we wrzesniu, to czy od wrzesnia przez nastepne 12 miesiecy bedzie dla UP
    : miala status absolwenta czy nie?

    no to chyba logiczne ze tak.

    P.

  • 16. Data: 2004-06-22 18:44:58
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Piotr Fonon napisał:

    > Istnieje w słowniku, ale nie o to pytał lukas. Problem dotyczy regulacji
    > prawnych, kiedyś było inaczej.

    Dziwne, jak świat światem, "zawsze" było (i jest) absolutorium
    _niezbędne_ do dopuszczenia do obrony dyplomu. Przynajmniej jest tak na
    do dzisiaj UW. Można powiedzieć, że wiem to "z pierwszej ręki".

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 17. Data: 2004-06-22 19:35:07
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> wrote
    in message news:cb9uh1$72t$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > sie
    > : we wrzesniu, to czy od wrzesnia przez nastepne 12 miesiecy bedzie dla UP

    O to mi chodzilo, dzieki za odpowiedz.
    pozdrawiam

    --
    lukas3339