  • 1. Data: 2004-06-22 07:42:02
    Temat: Emerytury pomostowe
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Kilka tygodni temu Sejm uchwalil nowa ustawe emerytalna. Konkretnie chodzi
    mi o emerytury w gornictwie. O ile sie nie myle, teraz obowiazuje 25 lat
    pracy pod ziemia, i wiek 55 lat. Rzecz w tym, ze byla tez mowa o emeryturach
    pomostowych. Tylko nigdzie nie moge znalezc informacji o nich. Jak ta sprawa
    w tej chwili wyglada? Jak maja byc liczone te emerytury, i jakie sa warunki
    przejscia na ta emeryture?

  • 2. Data: 2004-06-22 15:49:55
    Temat: Re: Emerytury pomostowe
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    emeryturach
    > pomostowych. Tylko nigdzie nie moge znalezc informacji o nich.

    no własnie ...
    ja też nic nie mogę znależć
    a robie w tym biznesie:))

    Jak ta sprawa
    > w tej chwili wyglada? Jak maja byc liczone te emerytury, i jakie sa
    warunki
    > przejscia na ta emeryture?

    według mnie nic się nie zmieniło
    obowiązują art. 34-39 ustawy o emeryturach i rentach z FUS

    a może się mylę?