  • 11. Data: 2004-05-26 17:01:48
    Temat: Re: Czy skorzystanie z przysługujących praw procesowych może być podstawą ukarania za wykroczenie?
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    news:c92i5p$s80$1@news.onet.pl...

    > Odróżnij - wskazanie, którego odmówić nie może od zeznania - tu odmówić
    > może.

    No przecież to Ty masz z tym problem. Ja od samego początku odróżniam .

    >Chyba że twierdzisz, że przed sądem też nie może odmówić... Ale z
    > tym się już nie zgadzam.

    Przed sądem nie masz już czego odmawiać.

    > Masz dziwne pojęcie o sądach grodzkich...

    Całkowicie rzeczywiste i prawdziwe, bo....od środka;)

    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2004-05-26 17:08:42
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Przed sądem nie masz już czego odmawiać.

    Niby dlaczego?

    KG

  • 13. Data: 2004-05-26 17:14:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Całkowicie rzeczywiste i prawdziwe, bo....od środka;)

    No wreszcie sie wydalo, ze nasz homofob siedzi w pierdlu po wyroku sadowym.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2004-05-26 17:16:45
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Niby dlaczego?

    Co dlaczego? Że odmowa składania wyjaśnień przed sądem działa na Twoją
    niekorzyść?
    Słowa "matacza' który najpierw policjantowi mówi, że to on kierował a
    później przed sądem "kompinuje" mogą sędziego tylko wk....ć.
    Zauważ, że problemy w tym temacie mają tylko grupowicze. Sądy i policja
    takiego problemu nie mają.Prawo jest w tym względzie jasne i oczywiste.
    Masz obowiązek wskazać. Wskazujesz, zeznajesz następnie to na protokół
    przesłuchania świadka i wskazany dostaje " w tryby". Nie wskazujesz- Ty
    dostajesz w "tryby" za niewskazanie. Jakie to proste.

    Pozdr
    Leszek

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2004-05-26 17:46:01
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Słowa "matacza' który najpierw policjantowi mówi, że to on kierował a
    > później przed sądem "kompinuje" mogą sędziego tylko wk....ć.

    Tak? A co ma zrobić jeśli musi powiedzieć?

    > Zauważ, że problemy w tym temacie mają tylko grupowicze. Sądy i policja
    > takiego problemu nie mają.

    Bo nie przykładają się do pracy.

    > Prawo jest w tym względzie jasne i oczywiste.

    Nie jest.

    > Masz obowiązek wskazać. Wskazujesz, zeznajesz następnie to na protokół
    > przesłuchania świadka

    Albo odmawiasz jeśli masz prawo. Nie rozumiesz tego, że czasem śwaidek
    ma prawo odmówić składania zeznań i nie może tego zmienić przepis
    kodeksu drogowego?

    KG

  • 16. Data: 2004-05-26 17:54:32
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Albo odmawiasz jeśli masz prawo. Nie rozumiesz tego, że czasem śwaidek
    > ma prawo odmówić składania zeznań i nie może tego zmienić przepis
    > kodeksu drogowego?

    Nie rozumiesz tego, że co innego odmowa składania zeznań mogących obciążyć
    kogoś bliskiego a obowiązek wskaznia kto w danym czasie kierował Twoim
    autem?
    No cóż, będziesz musiał jakoś z tym żyć ;)))))

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2004-05-26 17:59:27
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Albo odmawiasz jeśli masz prawo. Nie rozumiesz tego, że czasem śwaidek
    > ma prawo odmówić składania zeznań

    Może odmówić w ściśle określonych prawem przypadkach.
    Kto zweryfikuje czy ten przypadek zaistniał? Sędzia? Zgoda, czyli mówisz :
    "odmawiam zeznania kto kierował bo nie chcę obciążyć kogoś bliskiego". Kto
    zweryfikuje, czy ten "bliski" to bliski czy kolega od kielicha? Sędzia?
    Zgoda., czyli musisz powiedzieć kto to;))))

    Teraz zrozumiałeś? Jeśli nie to wróć do lektury przepisów mówiących o tym
    kto to jest bliska osoba i w jakich przypadkach świadek może odmówić
    składania zeznań przed sądem
    Powiem krótko: tak czy owak d.... z tyłu;)

    Pozdr
    Leszek

  • 18. Data: 2004-05-26 18:31:12
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Całkowicie rzeczywiste i prawdziwe, bo....od środka;)

    Ach, więc to tak wygląda polskie sądownictwo...

  • 19. Data: 2004-05-26 19:05:02
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
> [...]
    >
    > Teraz zrozumiałeś? Jeśli nie to wróć do lektury przepisów mówiących o tym
    > kto to jest bliska osoba i w jakich przypadkach świadek może odmówić

    A Ty je rozumiesz?

    1. Takiego oświadczenia świadka, że odmawia ze względu na osobę
    najblizszą nie można wykorzystać jako dowód.
    2. Świadek wsksazał policjantowi, że kierowała jego żona. Nawet został
    przesłuchany jako świadek. Przed sądem odmówił. Nie mozna wykorzystać
    jego zeznań ani próbować zastąpić ich przesłuchaniem policjanta, notatką
    urzędową itd. Jaki masz dowód, że prowadziła żona jeśli ona sama się nie
    przyzna?

    KG

  • 20. Data: 2004-05-26 19:08:00
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
> [...]
    > autem?
    > No cóż, będziesz musiał jakoś z tym żyć ;)))))

    Nie rozumiesz że sytuację takiej osoby przed sądem normują w niektórych
    sytuacjach (o nich dyskutujemy) pozornie sprzeczne ze soba przepisy? Z
    jednej strony ma obowiązek wskazać, z drugiej ma prawo do odmowy zeznań.
    A jego oświadczenie, że kierował X jest jedynym dowodem, że tak było.

    KG