  • 1. Data: 2004-05-25 10:03:12
    Temat: Zmiana ubezpieczyciela - problem ze znizka
    Od: kag <k...@N...pl>

    witam

    Okolo miesiac temu zmienialem ubezpieczyciela [ Tryg->PZU ] i zgodnie z
    wymogami PZU podpisalem im oswiadczenie

    "Oswiadczam, ze legitymuje sie co najmniej 6-cio letnim okresem
    bezszkodowego ubezpieczenia OC i AC lub posiadam uprawnienia do co
    najmniej 50% obnizki skladki u dotychczasowego ( ostatniego )
    ubezpieczyciela."

    PZU otrzymalo rowniez zaswiadczenie z Tryg o znizce OC 60% [za 3 lata
    bezwypadkowego przebiegu ubezpieczenia]
    i o znizce AC 50% [ za 2 lata ... ]

    Wczoraj otrzymalem od PZU pismo ze nie przysluguje mi ubezpieczenie wg
    pakietu specjalnego [ za znizki ]...

    Czy ktos moglby mi to wytlumaczyc? Jesli czytam i rozumuje poprawnie to
    spelniam warunek co najmniej 50% znizki ktory jest opcjonalny do
    dlugosci bezszkodowego ubezpieczenia. O co w takim razie chodzi PZU?

    pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    --
    pozdr
    k...@o...pl

  • 2. Data: 2004-05-25 16:36:07
    Temat: Re: Zmiana ubezpieczyciela - problem ze znizka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "kag" <k...@N...pl> napisal w wiadomosci

    Trudno stwierdzic przyczyny ich decyzji. jesli pismo nie zawiera
    wyjasnienia, to musisz zapytac o to PZU. Najlepiej na pismie. Zreszta co
    do zasady umowe jak rozumiem masz juz zawarta. Nie Twoja sprawa, na jakich
    przeslankach sie opierali udzielajac Ci znizki, pod warunkiem, ze nie
    zlozyles falszywego oswiadczenia albo nie wprowadziles ich w blad. Twoja
    polisa jest wazna nadal na warunkach, na jakich zawarles umowe
    ubezpieczenia.

  • 3. Data: 2004-05-25 20:13:12
    Od: "atik" <a...@a...pl>

> [...]
    > ubezpieczyciela."
    >
    > PZU otrzymalo rowniez zaswiadczenie z Tryg o znizce OC 60% [za 3 lata

    I tutaj tkwi problem .................
    Kazde TU posiada swoja taryfe znizek, w ktorej okresla jaka znizka przysluguje
    za kazdy okres (rok) bezszkodowego przebiegu ubezpieczenia. Wg Twojego opisu
    mialas 3 lata bezszkodowego przebiegu ubezpieczenia za ktory w TRYG otrzymalas
    x% znizki (inna w OC i inna w AC)- w PZU za ten okres znizka nie musi byc taka
    sama.
    Popros w PZU o taryfe oplat skladki OC i AC - tam znajdziesz opis znizek za
    konkretne okresy bezwypadkowego przebiegu ubezpieczenia.

    pozdrawiam
    atik