  • 11. Data: 2004-11-03 18:01:38
    Temat: Re: Czy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ?
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    akanid wrote:

    > kolega chyba nie zrozumial...
    > praca inzynierska ma bc samodzielna wiec pisze wszystko sam a nie
    > korzysta z gotowców. tak ciezko sie bylo domyslic tego? oj chyba nie.

    I jesli tematem pracy jest: portal wydzialowy napisany w jezyku html i
    php, to i tak protokol TCP/IP ma zaimplementowac od zera bo praca
    inzynierska ma byc samodzielna? i windowsa/linuxa swojego tez napisac...

    WL

  • 12. Data: 2004-11-03 21:23:02
    Od: akanid <a...@b...poczta.fm>

    Wieslaw Lubas napisał(a):
    > I jesli tematem pracy jest: portal wydzialowy napisany w jezyku html i
    > php, to i tak protokol TCP/IP ma zaimplementowac od zera bo praca
    > inzynierska ma byc samodzielna? i windowsa/linuxa swojego tez napisac...

    oczywiscie ze nie!
    mam na mysli to ze zalozmy chlopak pisze program kalkulator i znalazl w
    sieci gotowe kody zrodlowe. i chce je wykorzystac, program jak i kody sa
    freeware. to w tym przypadku nie moze. o to mi chodzi ze nie moze
    wykorzystac cudzego kodu nawet jesli jest dostepny w sieci za darmo i
    dla wszystkich. nie idzmy az tak daleko na samodzielnosc bo pomyleniem
    sie byloby zeby winzgroze czy linucha pisac do tego zeby na tym prace
    dyplomowa uruchomic.

    pozdro
    akanid

  • 13. Data: 2004-11-03 23:26:23
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 3. listopada 2004 17:54 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane akanid:

    > kolega chyba nie zrozumial...
    > praca inzynierska ma bc samodzielna wiec pisze wszystko sam a nie
    > korzysta z gotowców. tak ciezko sie bylo domyslic tego? oj chyba nie.

    No i? Czy jego praca dotyczy bibliotek jakie używa? kwestia pracy. Zależy co
    ma napisać, prawdaż?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2004-11-03 23:31:45
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    akanid wrote:
> [...]
    > dla wszystkich. nie idzmy az tak daleko na samodzielnosc bo pomyleniem
    > sie byloby zeby winzgroze czy linucha pisac do tego zeby na tym prace

    Ale autor watku napisal ze "nie chodzi o skopiowanie czegos", tylko o
    uzycie freeware'owych komponentow. Nawet dla nie-programisty komponent
    intuicyjnie oznacza jakis skladnik, a nie calosc. Moze nie nalezy tak od
    razu naskakiwac? Jak juz ktos napisal - nie ma sensu wywazac otwartych
    drzwi. Jesli konieczny element istnieje i nie da sie go zrobic lepiej w
    swietle dzisiejszego stanu wiedzy (globalnie lub lokalnie(dyplomant)) to
    lepiej zaoszczedzony czas poswiecic na inne elementy IMO.

    WL

  • 15. Data: 2004-11-04 08:51:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Nov 2004, akanid wrote:

    > + Tristan Alder napisał(a):
    [...]
    > + > E, moment! miało być samodzielnie, usuwamy edytorek hex.... Śrubokręcik,
    > + > rozkręcamy dysk i magnesikiem puk-puk, puk-puk-puk....

    BTW: ciekawe czy na p.r.h.n. przejdzie :)

    > + kolega chyba nie zrozumial...
    > + praca inzynierska ma bc samodzielna wiec pisze wszystko sam a nie
    > + korzysta z gotowców.

    Mniemam że nie chcesz zrozumieć iż traktuje "komponenty" nie jak
    "gotowce" a jak "narzędzia".
    Przecież w myśl twojej zasady pisząc coś w C należałoby zakazać
    używania bibliotek funkcji. Niech sobie swoje napisze :>

    pozdrowienia, Gotfryd