eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ? › Re: Czy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ?
    From: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ?
    Date: Thu, 04 Nov 2004 00:31:45 +0100

    akanid wrote:
    > oczywiscie ze nie!
    > mam na mysli to ze zalozmy chlopak pisze program kalkulator i znalazl w
    > sieci gotowe kody zrodlowe. i chce je wykorzystac, program jak i kody sa
    > freeware. to w tym przypadku nie moze. o to mi chodzi ze nie moze
    > wykorzystac cudzego kodu nawet jesli jest dostepny w sieci za darmo i
    > dla wszystkich. nie idzmy az tak daleko na samodzielnosc bo pomyleniem
    > sie byloby zeby winzgroze czy linucha pisac do tego zeby na tym prace
    > dyplomowa uruchomic.

    Ale autor watku napisal ze "nie chodzi o skopiowanie czegos", tylko o
    uzycie freeware'owych komponentow. Nawet dla nie-programisty komponent
    intuicyjnie oznacza jakis skladnik, a nie calosc. Moze nie nalezy tak od
    razu naskakiwac? Jak juz ktos napisal - nie ma sensu wywazac otwartych
    drzwi. Jesli konieczny element istnieje i nie da sie go zrobic lepiej w
    swietle dzisiejszego stanu wiedzy (globalnie lub lokalnie(dyplomant)) to
    lepiej zaoszczedzony czas poswiecic na inne elementy IMO.

    WL