  • 1. Data: 2004-11-02 12:29:43
    Temat: użyczenie mieszkania do DG
    Od: "Kryska78" <kryska78@_NIECHCESMIECI_o2.pl>

    Witam

    Niestety na goole nie znalazłam odpowiedzi.

    Mieszkam sobie w mieszkaniu od dobrych znajomych. Nic im za to nie płacę
    poza czynszem oczywiście i mediami. Niewielka kawalerka. Jestem zameldowana
    w innym mieście. I teraz - chcę rozpocząć działalność gospodarczą w mieście
    gdzie znajduje się to mieszkanie i tam mieć siedzibę. Wiem już, że musze
    podpisać z nimi umowę użyczenia. Pytanie: czy będziemy mieli ztego tytułu
    jakieś dodatkowe koszty? wyższy podatek? jakieś opłaty? jakieś
    niespodzianki?

    Dzięki

    --
    Kryśka
    kryska78@_NIECHCESMIECI_o2.pl

  • 2. Data: 2004-11-02 20:17:05
    Temat: Re: użyczenie mieszkania do DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Nov 2004, Kryska78 wrote:
    [...]
> [...]
    >+ podpisać z nimi umowę użyczenia. Pytanie: czy będziemy mieli ztego tytułu
    >+ jakieś dodatkowe koszty? wyższy podatek?

    http://tiny.pl/5z1

    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=podatek%20OR%20p
    odatku&as_oq=u%C5%BCyczenie%20u%C5%BCyczenia&as_ugro
    up=*.prawo*&lr=&num=100&hl=pl

    Tak, masz szanse na "podatek od czynszu rynkowego do zapłacenia
    dwa razy" :]

    >+ Niestety na goole nie znalazłam odpowiedzi.

    Nie wierzę :) - patrz wyżej.

    pozdrowienia, Gotfryd