  • 1. Data: 2004-11-02 13:30:33
    Temat: Kruk i NOM
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

    Czy Kruk ma prawo zadac splaty zadluzenia jesli Niezalezny Operatot
    Miedzystrefowy nie mial podpisanej umowy zemna na swiadczenie uslug? czy
    ktos przerabial ten temat i moze cos pomoc .
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-02 14:42:49
    Temat: Re: Kruk i NOM
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 14:30:33 +0100, yanki naskrobał(a):

> [...]
    > Miedzystrefowy nie mial podpisanej umowy zemna na swiadczenie uslug? czy
    > ktos przerabial ten temat i moze cos pomoc .

    Pytanie raczej brzmi czy NOM ma prawo żądać spłaty zadłużenia, bo Kruk nie
    może wiecej niż sam wierzyciel

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-11-02 15:38:04
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 2 Nov 2004 14:30:33 +0100, yanki naskrobał(a):

    > Pytanie raczej brzmi czy NOM ma prawo żądać spłaty zadłużenia, bo Kruk nie
    > może wiecej niż sam wierzyciel

    Oto mi wlasnie chodzi kiedy weszly prefiksy zadna firma nie podpisywala umow
    a nie bylo to dokladnie wyjasnione kto popiera kase za usluge wiec na jakiej
    podstawie maja oni teraz prawo domagac sie czego kolwiek

  • 4. Data: 2004-11-02 16:20:12
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

  • 5. Data: 2004-11-02 16:21:06
    Od: "driver" <devil[nospam]driver@gazeta.pl>

  • 6. Data: 2004-11-02 17:02:36
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    yanki wrote:

    > Czy Kruk ma prawo zadac splaty zadluzenia jesli Niezalezny Operatot
    > Miedzystrefowy nie mial podpisanej umowy zemna na swiadczenie uslug?

    dzwoniłeś? wybrałeś prefiks? zawarłeś umowę

    KG

  • 7. Data: 2004-11-02 17:29:19
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

    > dzwoniłeś? wybrałeś prefiks? zawarłeś umowę

    Nie zawarlem umowy

  • 8. Data: 2004-11-02 17:42:39
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > dzwoniłeś? wybrałeś prefiks? zawarłeś umowę

    Przez pewien czas w regulaminie świadczenia usług NOM był zapis, że zapłata
    za połączenia będzie włączona do faktury TPSA. Jak się okazało to niemożliwe,
    szybko zmienili regulamin. Jednak niektórzy do tej pory czekają na fakturę z
    TPSA i nie chcą płacić za niezgodnie z ówczesnym regulaminem wystawioną fakturę.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 9. Data: 2004-11-02 17:46:23
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    yanki wrote:
    > Nie zawarlem umowy

    bo?

    KG

  • 10. Data: 2004-11-02 19:21:46
    Od: "yanki" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > TPSA i nie chcą płacić za niezgodnie z ówczesnym regulaminem wystawioną

    Kolega dokladnie to opisal i co z tym fantem robic teraz czy maj apodstawe
    do egzekucji skoro nie m apodpisanej umowy?