  • 1. Data: 2004-11-02 12:17:53
    Temat: jaka kat. zaszeregowania?
    Od: "Mikis" <r...@p...com>

    Którą kategorię zaszeregowania powinien mieć pracownik zajmujący równolegle
    dwa stanowiska (w różnych kat. zaszeregowania) w ramach jednej umowy o pracę
    ale różnych ? Wyższą czy niższą?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Mikis

  • 2. Data: 2004-11-02 20:10:51
    Temat: Re: jaka kat. zaszeregowania?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Nov 2004, Mikis wrote:

    >+ Którą kategorię zaszeregowania powinien mieć pracownik zajmujący równolegle
    >+ dwa stanowiska (w różnych kat. zaszeregowania) w ramach jednej umowy o pracę
    >+ ale różnych ? Wyższą czy niższą?

    A nie zależy to od przepisów *lokalnych*, czyli układu zbiorowego
    albo regulaminu wynagradzania w danym zakładzie ??
    Mi się zdaje :) że KP nie posługuje się "kategoriamy zaszeregowania".
    No chyba że to zakład budżetowy i stosuje się jakieś "przepisy
    odrębne" - ale NIE piszesz czy "budżetowka". Szukać groups.google.pl,
    grupa *.prawo, tekst "wróżka OR wróżek" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-11-04 13:29:14
    Od: "Mikis" <r...@p...com>

    > A nie zależy to od przepisów *lokalnych*, czyli układu zbiorowego
    > albo regulaminu wynagradzania w danym zakładzie ??
    (...)> pozdrowienia, Gotfryd
    _______
    Zależy. Przydzielenie do kategorii odbywa się w oparciu o wewnętrzny
    Regulamin Pracy, niestety nie przewiduje on sposobu postępowania w przypadku
    współdzielenia stanowisk. Pracuję w Spółce Akcyjnej.
    Pozdrowienia