eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ? › Re: Czy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ?
    From: akanid <a...@b...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ?
    Date: Wed, 03 Nov 2004 22:23:02 +0100

    Wieslaw Lubas napisał(a):
    > I jesli tematem pracy jest: portal wydzialowy napisany w jezyku html i
    > php, to i tak protokol TCP/IP ma zaimplementowac od zera bo praca
    > inzynierska ma byc samodzielna? i windowsa/linuxa swojego tez napisac...

    oczywiscie ze nie!
    mam na mysli to ze zalozmy chlopak pisze program kalkulator i znalazl w
    sieci gotowe kody zrodlowe. i chce je wykorzystac, program jak i kody sa
    freeware. to w tym przypadku nie moze. o to mi chodzi ze nie moze
    wykorzystac cudzego kodu nawet jesli jest dostepny w sieci za darmo i
    dla wszystkich. nie idzmy az tak daleko na samodzielnosc bo pomyleniem
    sie byloby zeby winzgroze czy linucha pisac do tego zeby na tym prace
    dyplomowa uruchomic.

    pozdro
    akanid