  • 21. Data: 2012-02-25 22:58:34
    Temat: Re: Czy prezes ma prawo do zasiłku dla bezrobotnych?
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku to napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > begin prezes

    > Nie (w tym przypadku).

    > A to grzech przytulić 4 klocki jak się należą (bo mniej więcej tyle by w
    > sumie wyszło)? Na przyzwoity komplet opon letnich i zimowych starczy. :>
    Grzech, jeśliś religijny, kraść. A rozumiem, że o to tak naprawdę tu chodzi.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 22. Data: 2012-02-26 01:16:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Grzech, jeśliś religijny, kraść. A rozumiem, że o to tak naprawdę tu
    > chodzi.

    Ale gdzie tu kradzież? Albo się należy albo nie. I właśnie o to pytam.

  • 23. Data: 2012-02-26 11:11:18
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to"

    > To akurat nie problem, ale czy pełnienie ww. funkcji lub posiadanie
    > udziałów SAMO W SOBIE wyklucza prawo do zasiłku?

    już ci pisałem, że posiadanie udziałów wyklucza,
    co do reszty najlepiej iść do urzędu i się dowiedzieć
    (no chyba że masz daleko i musisz jechać, a skoro masz tylko letnie opony
    to poczekaj aż się śnieg roztopi)

    macso

  • 24. Data: 2012-02-26 17:40:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin macso

    > już ci pisałem, że posiadanie udziałów wyklucza

    Ale znasz podstawę prawną?

  • 25. Data: 2012-02-26 21:39:18
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> \\

    > Ale znasz podstawę prawną?

    jak mam ci googlac to mozesz to sam zrobić

    macso

  • 26. Data: 2012-02-26 23:35:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin macso

    > jak mam ci googlac to mozesz to sam zrobić

    Googlałem i doszedłem do przeciwnych wniosków, dlatego pytam, na czym
    opierasz swoje stwierdzenie.

  • 27. Data: 2012-02-27 07:29:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    macso <m...@p...onet.pl> wrote:

    > już ci pisałem, że posiadanie udziałów wyklucza,

    Czyli mając np. jedną akcję na GPW, nie dostanie się zasiłku? wątpię.

    a.

  • 28. Data: 2012-02-27 07:54:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Feb 2012, macso wrote:

    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> \\

    > jak mam ci googlac to mozesz to sam zrobić

    Kiedy logika przemawia mocno przeciw, zaś "googlanie" prowadzi albo
    do znalezienia braku odpowiedzi:
    http://www.biznesforum.pl/dotacja-z-up-a-posiadanie-
    udzialow-w-sp-z-o-o-vt75126.html
    ...albo do gdybania że "chyba wyklucza" z ostatecznym wnioskiem
    że jednak nie:
    http://www.eporady24.pl/status_bezrobotnego_czy_mozn
    a_go_przyznac_udzialowcowi_spolki_z_oo_w_zawieszeniu
    ,pytania,16,101,2069.html

    Rozważ, że akcje można posiadać:
    - pośrednio (w postaci wkładów w różne fundusze)
    - nieimiennie, tak jak pieniądze

    Dlaczego więc udziały w spzoo miały być traktowane inaczej niż akcje SA?

    No to jeszcze raz: jaka jest podstawa prawna wykluczenia, o którym
    piszesz?
    Oczywiście, jeśli ktoś:
    - pobiera dywidendę
    - sprzedaje akcje lub udziały
    - bądź inaczej na tym *zarabia*, to pytania nie ma, ale wtedy kryterium
    nie stanowi *posiadanie* lecz uzyskiwanie przychodu

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2012-02-27 09:02:56
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

> [...]
    > - bądź inaczej na tym *zarabia*, to pytania nie ma, ale wtedy kryterium
    > nie stanowi *posiadanie* lecz uzyskiwanie przychodu

    nie znam podstawy, sprawę znam z autopsji.
    być może nie chodzi o sam fakt posiadania, ale możliwość uzyskiwania
    przychodu
    w postaci dywidendy

    macso

  • 30. Data: 2012-02-27 09:07:05
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <

    > Według mnie nie można nic zarobić. Ba, nie można nawet pracować, choćby
    > się *jeszcze* nie zarobiło, albo wypłaty nie otrzymało.

    zwróć uwagę na punkt 13
    http://www.mup.lublin.pl/dla_bezrobotnych/status_bez
    robotnego.html

    macso