  • 21. Data: 2009-08-01 09:58:49
    Temat: Re: Czy policja ma prawo sprawdzać legalno?ć oprogramowania GPS ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Hmmm.. A dopuściłbyś kontrolę oprogramowania na przykład telewizora?
    > Tunera TV-SAT? Pralki? :-) Tam też jest oprogramowanie :-)))
    >
    > M.

    kouchenka
    zegarek
    procesor sam w sobie to też program

  • 22. Data: 2009-08-01 12:12:14
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 01 Aug 2009 11:46:05 +0200, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Hmmm.. A dopuściłbyś kontrolę oprogramowania na przykład telewizora?
    >Tunera TV-SAT? Pralki? :-) Tam też jest oprogramowanie :-)))

    wystarczyloby zeby:
    1. ludzie zaczeli hakowac ten soft, zeby np. podniesc programowo
    sprzet do wyzszego modelu
    2. firmy zrobilyby darmowe szkolenie dla policji + fundowalyby jakies
    "gratisy" za poprawe bezpieczenstwa

    to jestem pewny ze policja sprawdzalaby i oprogramowanie
    pralek/lodowek/telewizorow/tosterow - w koncu dla niej same plusy:
    1. mozna poprawic statystyki i ukarac "groznych przestepcow" (a w
    koncu przecietny kowalski jest dla policjanta bezpieczniejszy niz
    jakis "schabowy", "baranina" czy inne podroby).
    2. przy dobrych efektach moze cos obelciec w ramach gratisow od firmy
    sprzdajacej dany sprzet.

    gpsami policja sie nie intersowala, dopoki producenci jej nie
    "zainteresowaly" i nie przeszkolily.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 23. Data: 2009-08-02 17:37:45
    Temat: Re: Czy policja ma prawo sprawdzać legalność oprogramowania GPS ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek pisze:

    > W tym[1] komentarzu prasowym napisano, że Policjantów przeszkoliły
    > firmy produkująca oprogramowanie do map. Siłą rzeczy wyszkolili ich w
    > swoich produkcie ;) No i teraz mają dzięki temu prywatną Policję ;P

    Czym IMHO powinno zainteresować się CBA.

  • 24. Data: 2009-08-05 12:04:00
    Od: pmp91fi <p...@g...com>

    Zobaczcie ten artykuł; znalazłem go dziś na necie:

    http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    090803/MOTO/980034579

  • 25. Data: 2009-08-05 12:14:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    pmp91fi napisał(a):

    [...]

    A Ty przeczytales? Reszte watku tez? Bylo o tym jak Pan Policjant
    uzasadnil "uzasadnione podstawy"... Tu trzeba Pani Rzecznik zadac
    pytanie: "Czy odmowa udzielenia na zadane przez Policjanta pytanie
    o legalnosc posiadanego oprogramowania jest juz uzasadniona podstawa
    do podjecia dzialan polegajacych na wykonaniu kontroli?" :)

    j.