  • 1. Data: 2009-07-31 06:27:14
    Temat: Czy policja ma prawo sprawdzać legalność oprogramowania GPS ?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Ostatnio słychać doniesienia o tym, że policja sprawdza legaloność
    oprogramowania.
    Kiedyś ścigano na wniosek pokrzywdzonego.
    Czy teraz jest inaczej ?

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2009-07-31 06:36:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WW napisał(a):

    > Ostatnio słychać doniesienia o tym, że policja sprawdza legaloność
    > oprogramowania.

    Tak, podobno w nawigacjach ;P przynajmniej tu tak napisali:
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=11963&Poli
    cja+kontroluje+nawigacje

    j.

  • 3. Data: 2009-07-31 08:52:25
    Od: kuba <j...@g...com>

    WW pisze:
    > Witam
    >
    > Ostatnio słychać doniesienia o tym, że policja sprawdza legaloność
    > oprogramowania.
    > Kiedyś ścigano na wniosek pokrzywdzonego.
    > Czy teraz jest inaczej ?

    A można by takie oprogramowanie uznać za program komputerowy w
    rozumieniu KK? Wtedy wchodziłyby w grę kradzież albo pasterstwo programu
    komputerowego, które są ścigane z urzędu.

    --
    kuba

  • 4. Data: 2009-07-31 10:10:33
    Od: WW <w...@v...pl>

    januszek pisze:

    > Tak, podobno w nawigacjach ;P przynajmniej tu tak napisali:
    > http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=11963&Poli
    cja+kontroluje+nawigacje

    > j.

    Szanowny kolego, "podobno", to ....
    Ta grupa ma "prawo" w nazwie a nie "plotki"..
    Jak wiesz, podziel się z nami, jak nie, to nie zabieraj głosu.
    Artykuły w gazetach sami potrafimy czytać.

    Pozdrawiam
    WW

  • 5. Data: 2009-07-31 10:14:44
    Od: WW <w...@v...pl>

    kuba pisze:

    > A można by takie oprogramowanie uznać za program komputerowy w
    > rozumieniu KK? Wtedy wchodziłyby w grę kradzież albo pasterstwo programu
    > komputerowego, które są ścigane z urzędu.

    Wszak równie dobrze policja może zażądać okazania majtek firmy Adidas, co
    by sprawdzić, czy nie podrabiane (o butach i koszulce nie wspominając).
    Jest jeszcze telefon z programem, płyta z MP3, itd.

    Pozdrawiam
    WW

  • 6. Data: 2009-07-31 11:13:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WW napisał(a):

    > Szanowny kolego, "podobno", to ....
    > Ta grupa ma "prawo" w nazwie a nie "plotki"..
    > Jak wiesz, podziel się z nami, jak nie, to nie zabieraj głosu.
    > Artykuły w gazetach sami potrafimy czytać.

    Kolega może prokurator? ;)

    j.

  • 7. Data: 2009-07-31 11:16:54
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ostatnio słychać doniesienia o tym, że policja sprawdza legaloność
    > oprogramowania.

    Wciąż czekam jak policjanty zabiorą się za sprawdzanie softu który ich
    dzieci mają w kompie czy kolekcji DVD-R też posiadanych przez dzieci
    policjantów. Niech najpierw u siebie poszukają, a potem się ludzi czepiają.

    Inż.prawa

  • 8. Data: 2009-07-31 14:04:01
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dzieci policjantów nie mają swoich kompów, wystarczą im kompy zatrzymane przez
    rodziców.
    Podobnie z kolekcjami DVD.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-07-31 15:50:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Dzieci policjantów nie mają swoich kompów, wystarczą im kompy zatrzymane
    > przez rodziców. Podobnie z kolekcjami DVD.

    A nie... to jest własność pracowników sądów ;-)

    Inż.prawa

  • 10. Data: 2009-07-31 16:25:32
    Od: kuba <j...@g...com>

    WW pisze:

    > Wszak równie dobrze policja może zażądać okazania majtek firmy Adidas,
    > co by sprawdzić, czy nie podrabiane (o butach i koszulce nie
    > wspominając). Jest jeszcze telefon z programem, płyta z MP3, itd.

    Ale ja się pytałem czy nie można by uznać oprogramowania w GPS-ie za
    program komputerowy, bo się na tym nie znam. Majtki to już zupełnie inna
    kwestia i ew. inny paragraf.

    --
    kuba