  • 1. Data: 2009-07-30 20:11:36
    Temat: Zagrodzić rzekę?
    Od: Michał B. <g...@o...pl>

    Witam

    jeśli jest rzeka (szerokość ok 6-8m) przeplywajaca przez moja dzialke
    (dzieli ja na pol), to czy mam prawo poprowadzić plot do samego brzegu
    rzeki?
    Cos mi sie obilo o uszy, ze musi zostac zachowana jakas odleglosc od nurtu,
    bo rzeka jest wlasnoscia panstwa, gdzie szukac przepisow na ten temat?

    Pozdrawiam

    Michal

  • 2. Data: 2009-07-30 20:42:28
    Temat: Re: Zagrodzić rzekę?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Michał B. wyskrobał(a):
> [...]
    > Cos mi sie obilo o uszy, ze musi zostac zachowana jakas odleglosc od
    > nurtu, bo rzeka jest wlasnoscia panstwa, gdzie szukac przepisow na

    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-07-31 04:04:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    .B:artek. pisze:

> [...]