  • Data: 2009-08-06 11:24:54
    Temat: Re: Czy poborca skarbowy ma prawo żądać gotówki do ręki?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BK" napisał w wiadomości
    news:c4531d79-6bca-4c81-9137-5e63e6123773@d32g2000yq
    h.googlegroups.com...

    > Jakoś o tym nie pomyslal, a ja specjalnie nie pytalem. Jutro pojde do
    > niego
    > do urzedu, i moze przy jego szefie spytam, dlaczego sie nie wylegitymowal.

    > A syn - zeby nie bylo pelnoletni - to sam swojej sprawy zalatwic nie
    > moze? :)

    Nie może. Jak już napisałem - ja mieszkam w Legnicy, i tu przyszedł gość z
    Urzędu,
    a syn tymczasowo mieszka we Wrocławiu, bo tam studiuje. I mimo, że teraz są
    wakacje,
    to i tak jest we Wrocławiu, bo dodatkowo tam pracuje. Oczywiście mandat i
    tak mi później będzie musiał oddać :)
    Niech sam zarabia na siebie ;) A przy okazji czegoś go życie nauczy (a
    chociażby tego, że nie wyrzuca się dowodów wpłaty,
    nie mówiąc, że nie pije się piwa gdzieś w mieście na ławce).