  • Data: 2009-08-06 18:07:05
    Temat: Re: Czy poborca skarbowy ma prawo żądać gotówki do ręki?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwysyn" napisał w wiadomości news:h5f233$m90$2@news.onet.pl...

    > Jak ktos jest idiota, to wyrzuca dowody wplaty do urzedu skarbowego po
    > miesiacu. Normalny czlowiek trzyma takie papiery minimum 5 lat - póki
    > roszczenie nie staje sie przedawnione.

    On ma 21 lat, jest studentem, i dopiero wychodzi spod mamusinej spudnicy
    Uczy sie zycia. Ty od razu byles mądry?
    Nawet nie wiedzial, ze sie takie rzeczy trzyma. Znasz kogos, kto sie nie
    uczyl zycia na wlasnych bledach?
    Tym bardziej ta dzisiejsza mlodziez, ktorej sie wydaje, ze są bogami, i
    wszystko im mozna. Dopiero jak dostanie kopa
    od zycia, to czegos sie nauczy.

    > A twój synalek po prostu sciemnia - nic nigdy nie zaplacil i owija ci
    > makaron na uszy, a ty to łykasz jak ges.

    Poczytaj uwaznie caly wątek. Ktos juz tu ten zarzut napisal, a ja mu
    odpowiedzialem. Nie chce mi sie powtarzac.