  • Data: 2009-08-06 11:50:24
    Temat: Re: Czy poborca skarbowy ma prawo żądać gotówki do ręki?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BK" napisał w wiadomości
    news:a9a7aabc-607a-4710-931d-402a01a638e5@f37g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Nie może. Jak już napisałem - ja mieszkam w Legnicy, i tu przyszedł gość z
    > Urzędu,
    > a syn tymczasowo mieszka we Wrocławiu, bo tam studiuje. I mimo, że teraz
    > są
    > wakacje,
    > to i tak jest we Wrocławiu, bo dodatkowo tam pracuje. Oczywiście mandat i
    > tak mi później będzie musiał oddać :)
    > Niech sam zarabia na siebie ;) A przy okazji czegoś go życie nauczy (a
    > chociażby tego, że nie wyrzuca się dowodów wpłaty,
    > nie mówiąc, że nie pije się piwa gdzieś w mieście na ławce).

> [...]

    No wiesz. Generalnie w polskich urzedach jest tak, ze jak TY masz im dac
    kase, to im wisi, kto przyjdzie. Byle kasa byla
    Dopiero jak by ON mial dostac, to by musial byc osobiscie. Stworzylismy
    sobie państwo terrorystę i złodzieja
    (a raczej całą terrorystyczno-złodziejską cywilizację), i tak teraz mamy.
    Oj przydała by się ta wojna atomowa. Może trochę porządku by zrobiła.
    Gosc dzis byl u mnie, wiedzial, ze jestem ojcem, ale nie mowil, ze ode mnie
    nie przyjmie :)