  • 11. Data: 2006-09-12 12:19:13
    Temat: Re: Czy można "udawać" policjanta?
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 12-09-2006 o 14:07:17 kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > choćby art.61§1 kodeksu wykroczeń

    Art. 61. § 1. Kto przywłaszcza sobie stanowisko, tytuł lub stopień albo
    publicznie używa lub nosi odznaczenie, odznakę, strój lub mundur, do
    których nie ma prawa ...

    Ok, kupilem kamizelke (czyli stroj) w sklepie, mam ze soba paragon albo
    fakture; jestem jej wlascicielem; mam do niej pelne prawa ... i?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 12. Data: 2006-09-12 12:20:53
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Ok, kupilem kamizelke (czyli stroj) w sklepie, mam ze soba paragon albo
    > fakture; jestem jej wlascicielem; mam do niej pelne prawa ... i?

    w przepisie nie chodzi o własność

    KG

  • 13. Data: 2006-09-12 12:23:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 14:03:03 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A jakaś podstawa prawna?

    Heh, tu mnie masz! Wydawało mi się, że ma tu zastosowanie art. 61 KW w
    połączeniu z "Rozp. MSW ws. zakazu używania munduru policyjnego lub jego
    części" ale... w owym rozporządzeniu nie są wymienione kamizelki odblaskowe
    :|

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2006-09-12 12:25:42
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> napisał

    > Ale nie wykonuje czynnosci zwiazanych z jego funkcja ... chyba. Chyba, ze
    > jazda na rowerze jest jedna z funkcji policjanta.

    No wlasnie. Trudno powiedziec czy np. potencjalny sad
    da wiare i uwierzy, ze gosc ubral kamizelke i wsiadl
    na rower z napisem "policja", tylko dla jaj. Jesli nie dokonal
    jakis dalszych przestepstw powolujac sie na te
    identyfikatory to moze rozejsc sie w miare po kosciach.

    Neko

  • 15. Data: 2006-09-12 12:26:22
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 12-09-2006 o 14:20:53 kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > w przepisie nie chodzi o własność

    W takim razie kto ma prawo do mojej seledynowej kamizelki z napisem
    "policja"? Tez bym poprosil o jakis paragraf ... sam tez oczywiscie szukam
    na jakiej podstawie policja miala by miec prawo do takiej koszulki.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 16. Data: 2006-09-12 12:36:10
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 12-09-2006 o 14:17:03 Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    > A POLCJA? Albo POLICE?:)

    Od siebie dorzuce jeszcze POL1CJA, POLICJ4 i P0LICJA ... ktores
    wojewodztwo ma moze rejestracje zaczynajace sie na P? Mozna by sobie
    zamowic taka tablice rejestracyjna : P0 LICJA :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 17. Data: 2006-09-12 12:38:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Nie do końca udawać, ale czy można chodzić i jeździć rowerem w
    > żółtej kamizelce odblaskowej z napisem "POLICJA" lub np. "POLCJA",
    > jeśli policjantem się nie jest?

    POLICJA - na pewno nie.

    Ale zawsze możesz zamówić nadruk POLICE (możesz być fanką tego miasta ;) )

  • 18. Data: 2006-09-12 12:43:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 14:16:09 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Ale nie wykonuje czynnosci zwiazanych z jego funkcja ... chyba. Chyba, ze
    > jazda na rowerze jest jedna z funkcji policjanta.

    Np. patrolowanie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2006-09-12 12:46:56
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > W takim razie kto ma prawo do mojej seledynowej kamizelki z napisem
    > "policja"? Tez bym poprosil o jakis paragraf ... sam tez oczywiscie
    > szukam na jakiej podstawie policja miala by miec prawo do takiej koszulki.

    zapewne ustawa o Policji i rozporządzenie w sprawie umundurowania

    KG

  • 20. Data: 2006-09-12 12:52:30
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Od siebie dorzuce jeszcze POL1CJA, POLICJ4 i P0LICJA ... ktores
    > wojewodztwo ma moze rejestracje zaczynajace sie na P? Mozna by sobie
    > zamowic taka tablice rejestracyjna : P0 LICJA :)

    Poznań ;) I juz takową widziałem, bynajmniej nie u policjanta :)

    pozdrawiam,
    Przemek O.