eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]

  • 21. Data: 2020-12-16 20:21:43
    Temat: Re: Czy można/należy przepraszać za (za) dosłowne zrozumienie publicznie wypowiedzianych słów? [Giertych straszy pozwem za Wermacht Tuska (EPL)]
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-15 o 14:30, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Wy prawaki zwykle rzucacie jakimś idiotycznym ochłapem z dupy wziętym
    > (... na pewno SBek, bo sprzeciwił się odpowiedzialności zbiorowej, ...
    > na pewno pedał, skoro pedałów broni... itp. kretynizmy), a co wrażliwsi
    > próbują (niepotrzebnie, a może i potrzebnie, bo gówno lubi się
    > przyklejać) się tłumaczyć, że nie są wielbłądami.
    >
    > I co wtedy robicie? Zamiast przeprosić, to wyjecie, że "mataczy"
    > (niektórym trudno na zarzuty z dupy odpowiadać trzymając emocje na
    > wodzy) i już nie ważne, że obrzuciliście kogoś gównem, ważne, że
    > "mataczył" w sprawie tłumaczenia się z gówna.

    Tylko pedały lubia pisać, mówić o gównach. Nie raz to u niektórych na
    grupach dyskusyjnych zaobserwowałam.

    --
    animka

  • 22. Data: 2020-12-16 21:26:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Tylko pedały lubia pisać, mówić o gównach. Nie raz to u niektórych na
    > grupach dyskusyjnych zaobserwowałam.

    A mówiąc inaczej:
    Wolno się czepia ojca (Kaczyńskiego) ale już nie dziadka (Tuska)?

    Dla mnie testem na inteligencje/głupotę jest jak dobre/przekonujące
    wyjaśnienie różnicy ktoś wyprodukuje "własnymi słowami". I o to niby
    powinno biegać na grupie *prawo*, nieprawdaż?
    Dla mnie w odejście w obu przypadkach jest podobne: ważne ale o
    drugorzędnym znaczeniu dla polityka z najwyższej półki choć ojciec
    "znacznie więcej niż (tylko) biologiczny" to _przeważnie_ więcej od
    dziadka. Tyle że to nie jest fundamentalna różnica.

    --
    A. Filip

  • 23. Data: 2020-12-16 23:01:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-16 o 21:26, A. Filip pisze:

> [...]
    > "znacznie więcej niż (tylko) biologiczny" to _przeważnie_ więcej od
    > dziadka. Tyle że to nie jest fundamentalna różnica.

    Trudno mi to określić, bo dziadka i babci nie widzialam na oczy. Jak sie
    urodziłam to oni już dawno nie żyli. Moja mamusia miała 12 lat jak
    umarła jej ukochana matka.

    --
    animka

  • 24. Data: 2020-12-17 11:59:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 16 Dec 2020 21:26:45 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Wolno się czepia ojca (Kaczyńskiego) ale już nie dziadka (Tuska)?

    Czy dziadek Tuska dostał od władzy ludowej willę na Żoliborzu i wykładał na
    Czerwonej Sorbonie, czyli skróconych studiach dla wyższych członków PZPR na
    Politechnice Warszawskiej?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2020-12-17 13:48:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Czy dziadek Tuska dostał od władzy ludowej willę na Żoliborzu i wykładał na
    > Czerwonej Sorbonie, czyli skróconych studiach dla wyższych członków PZPR na
    > Politechnice Warszawskiej?

    Czy dziadek Kaczyńskiego z bronią w ręku stał za państwem
    przeprowadzającym Holocaust? [AFAIR trzecia rzesza *niemiecka*
    "ostatecznie fizycznie wyeliminowała" >90% żydów w okupowanej Polsce]
    Czy dziadek Kaczyńskiego walecznie z bronią w ręku bronił Władzy Ludowej
    z poręki Stalina jak profesor major Bauman na którego ataki to
    "miał być antysemityzm"? [Ja pamiętam że dziadek Tuska w Wermachtu
    trafił do armii Andersa ale jak chcesz się bawić w za czystą demagogię
    to proszę bardzo]

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2020-12-17 14:07:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Dec 2020 13:48:17 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czy dziadek Kaczyńskiego walecznie z bronią w ręku bronił Władzy Ludowej
    > z poręki Stalina jak profesor major Bauman

    Bauman jakoś się tego nie wypiera. Zapomniałeś dodać, że w latach 60.
    wspierał Kuronia i Modzelewskiego przy tworzeniu 'Listu otwartego do
    Partii', a w 1968 bronił Michnika podczas protestów studenckich. Po
    wyrzuceniu z Uniwersytetu wyjechał z Polski.
    Mówiąc krótko, nie czekał ze zmianą poglądów na nowe czasy jak tow.
    prokurator Piotrowicz tudzież Andrzej Kryże.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2020-12-17 15:08:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    >Czy dziadek Kaczyńskiego z bronią w ręku stał za państwem
    >przeprowadzającym Holocaust? [AFAIR trzecia rzesza *niemiecka*

    Sprawdzic, czy byl w AK czy NSZ :-)

    Poza tym dziadek Tuska stal z przymusu, i szybko zrezygnowal.
    I pewnie zadnego Zyda nie pomagal mordowac, bo nie to miejsce i czas .
    A potem z bronia w reku stal za panstwem, ktore niby tych Zydow
    bronily.

    >"ostatecznie fizycznie wyeliminowała" >90% żydów w okupowanej Polsce]

    A tu ostroznie z liczeniem, bo w 1939 Niemcy zajeli czesc Polski, ale
    wieksza czesc zajal ZSRR.
    I to ta czesc, gdzie bylo wiecej Zydow.

    W 41 Niemcy wkroczyli i na te czesc, i zaczelo sie mordowanie Zydow,
    ale tez mieli szanse sie wycofac w glab ZSRR.

    Dodaj tych, ktorym sie w miedzyczasie obywatelstwo zmienilo, bo
    mieszkali na "ziemiach odzyskanych" ... przez ZSRR.

    I jeszcze klopoty z liczeniem
    http://blogpublika.com/2016/04/21/ilu-naprawde-zydow
    -przezylo-holocaust-wsrod-polakow/

    J.

  • 28. Data: 2020-12-17 16:43:36
    Od: Kviat

    W dniu 16.12.2020 o 21:26, A. Filip pisze:

    > A mówiąc inaczej:
    > Wolno się czepia ojca (Kaczyńskiego) ale już nie dziadka (Tuska)?

    Tłumaczyłem ci wielokrotnie: w kontekście przypisywania potomkom win
    przodków - nie wolno.

    Czyjeś złe postępowanie nie usprawiedliwia twojego złego postępowania.
    To też ci już wielokrotnie tłumaczyłem.
    Nie ma takiego obowiązku, że musisz się przypierdolić do dziadka Tuska,
    bo ktoś inny przypierdolił się do ojca Kaczyńskiego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr