  • 21. Data: 2009-03-18 16:02:55
    Temat: Re: Czy mogę stracić na adwokacie?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    witek pisze:

    > tak, przy czym jak prawnik dyktuje cos sekretarce, to zaplacisz za jego
    > godzine pracy i za jej godzine pracy. Nie ma nic za darmo.

    Plus za czas poświęcony np. na rozmowę z Tobą, nawet, jeśli to Ty do
    nich dzwonisz, to Cie zaafakturują np. tak:
    "talking to Mr Cavallino 15 min x 300$ = 75$ "

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 22. Data: 2009-03-18 16:22:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Roman Rumpel wrote:

    > Plus za czas poświęcony np. na rozmowę z Tobą, nawet, jeśli to Ty do
    > nich dzwonisz, to Cie zaafakturują np. tak:
    > "talking to Mr Cavallino 15 min x 300$ = 75$ "

    oczywiscie.
    nawet wtedy kiedy dzwonisz do nich powiedziec im, ze czegos tam
    zapomnieli ci wysłać o co prosiłeś w poprzedniej rozmowie :)
    i oczywiscie koszty wysyłki najdroższym kurierem też bedzie oddzielną
    pozycją na rachunku.

  • 23. Data: 2009-03-18 22:35:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie warto uczyć się pojęcia o prawie z Hollywoodzkich filmów, nawet o
    > prawie amerykańskim, a co dopiero polskim.

    Jak rozumiem w toku dyskusji zapędziłeś się i straciłeś rachubę komu i na co
    odpowiadasz.
    Daruj sobie te przytyki, a przynajmniej lepiej je przemyśl zawczasu.

  • 24. Data: 2009-03-18 22:36:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > ci wysłać o co prosiłeś w poprzedniej rozmowie :)
    > i oczywiscie koszty wysyłki najdroższym kurierem też bedzie oddzielną

    Fajnie mnie upewniacie w przekonaniu że to kretyński kraj.
    Zresztą z taką prawniczą wszechwładzą każdy by tak chyba wyglądał.

  • 25. Data: 2009-03-18 23:12:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Fajnie mnie upewniacie w przekonaniu że to kretyński kraj.

    a miałeś w ogóle jakiekolwiek wątpliwości?

  • 26. Data: 2009-03-18 23:22:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a miałeś w ogóle jakiekolwiek wątpliwości?

    No niby nie.
    Ale nikt nie jest alfą i omegą i nie wie wszystkiego, więc jakaś szansa że
    się mylę była. ;-)

  • 27. Data: 2009-03-19 07:29:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On Mar 18, 12:23 pm, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > Mnie to zupelnie nie dziwi i wydaje mi sie celkiem naturalne. Wieksza
    > wartosc przedmiotu uslugi to wieksza odpowiedzialnosc [czy to
    > materialna czy to tylko reputacyjna], wiekszy stres.

    czyli nie dziwi cie to co skrzetnie pominales, ze te same formalnosci przy
    zakuie mieszkania kosztuja wiecej jesli mieszkanie jest drozsze, bo chyba
    nie twierdzisz ze notariusz ma wiekszy stres :)

  • 28. Data: 2009-03-19 08:24:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Że moze stracić na adwokacie?
    JaC

    -----

  • 29. Data: 2009-03-19 08:51:52
    Od: "kosik" <k...@i...pl>

    > A prywatnie mogę dodać, że należy szukać takiego prawnika (adwokata,
    > radcy), który nie weźmie od razu całej sumy wg kosztów. Są tacy.

    Problem jest nie w prawniku tylko w kliencie. Bo jak nie trzeba pisać
    apelacji to klienta w 70% przypadków nie zobaczysz więcej. Więc dochodzi do
    dziwnych sytuacji, że z klientem musisz podpisywać umowe a potem dochodzić
    swojego...

    Pozdrawiam
    kosik

  • 30. Data: 2009-03-19 08:59:09
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > na co odpowiadasz.
    > Daruj sobie te przytyki, a przynajmniej lepiej je przemyśl zawczasu.

    Uderz w stół nożyce sie odezwą.
    To była ogólna uwaga, nothing personal. Gdzie widzisz coś, co sugeruje
    osobistą wycieczkę?
    Za tou Ciebie pełno tego.