  • 1. Data: 2009-03-17 20:16:38
    Temat: DIALOG "Pół na pół"
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Znajomi (starsze małżeństwo), dalo sie skusic na podpisanie umowy z
    dialogem.
    Naciagacz (czy jak zwac goscia od umow), ladnie gadal, ze taniej niz w TPSA
    itp.
    Niestety cennika nie mial przy sobie i regulaminu tez zapomniał, miał tylko
    druki umowy (jaasne).
    No ale coz, starsi ludzie bez niepelnosprawnosci ale dali sie podpuscic.

    Teraz TPSA przyslala dwa kwitki, jeden w ktorym rezygnują z usług TPSA na
    rzecz Dialogu,
    drugi w ktorym odpuszczaja sobie dialog i zostaja w TPSA.

    Znajomi nie chca jednak rezygnowac z TPSA. Orientuje sie ktos, czy w razie
    jak podpisza i odesla kwitek, ze zostaja w TPSA beda zmuszeni zaplacic jakas
    kare w DIALOGU?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-17 21:07:22
    Temat: Re: DIALOG "Pół na pół"
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisza i odesla kwitek, ze zostaja w TPSA beda zmuszeni zaplacic jakas kare

    A nie ma przypadkiem teraz jakiegoś przepisu ze mozna do 10 dni rozwiązać
    kazdą umowe tego typu

  • 3. Data: 2009-03-18 05:20:14
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Baczek pisze:
    > Witam
    > Znajomi (starsze małżeństwo), dalo sie skusic na podpisanie umowy z
    > dialogem.
    > Naciagacz ...]

    Identycznie naciągnęli moja teściową.
    Udało jej sie wszystko odkręcić.
    Pomogły pisma dokładnie opisujące metody włącznie z groźbą
    powiadomienia organów ścigania.

    --
    Krzysiek