  • 1. Data: 2007-08-08 07:28:58
    Temat: Czy mi wolno rozpalić ognisko??
    Od: allegrowicz <b...@o...pl>

    Witam,
    Czy wolno mi rozpalić ognisko na terenie swojej posesji? Połowa
    działki jest budowlana, a kolejna połowa jest rolna. Chcę rozpalić
    ognisko na działce rolnej. Ognisko będzie składać się z drewna (suche
    gałązki od drzew- bez żadnych śmieci itp. ).

  • 2. Data: 2007-08-08 10:05:13
    Temat: Re: Czy mi wolno rozpalić ognisko??
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 08 Aug 2007 00:28:58 -0700, allegrowicz napisał(a):

> [...]
    > ognisko na działce rolnej. Ognisko będzie składać się z drewna (suche
    > gałązki od drzew- bez żadnych śmieci itp. ).

    Zobacz w:
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)
    z dnia 21 kwietnia 2006 r.
    w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i
    terenów
    (Dz. U. z dnia 11 maja 2006 r.)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2007-08-08 11:16:46
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "allegrowicz" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    witam

    właścicielowi wolno czynić na swej nieruchomości wszystko, co nie jest
    zabronione przez ustawę, i nie narusza przeznaczenie społeczno-gospodarcze
    rzeczy albo zasady współżycia społecznego - art.140kc;
    zatem w twoim przypadku nie widzę żadnych przeciwwskazań z tej strony, zatem
    miłego palenia oczywiście tylko gałęzi i podobnych rzeczy

    pzdr

  • 4. Data: 2007-08-08 11:58:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Krzysiek napisał(a) :
> [...]
    > zatem w twoim przypadku nie widzę żadnych przeciwwskazań z tej strony, zatem
    > miłego palenia oczywiście tylko gałęzi i podobnych rzeczy

    Krzysiek, naucz się cytować jak człowiek. Już dziś prosiłem o to.
    I skonfiguruj czytnik, bo nie wiadomo czy cytujesz, czy piszesz
    własny tekst.

    Kiedyś już była tu dyskusja na temat palenia gałązek itp. Obawiam
    się, że mogłoby to być podciągnięte pod spalanie śmieci i
    odpowiednio ukarane.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 5. Data: 2007-08-08 12:29:24
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś już była tu dyskusja na temat palenia gałązek itp. Obawiam się, że
    > mogłoby to być podciągnięte pod spalanie śmieci i odpowiednio ukarane.

    Nie żartuj, chyba raczej łatwo się z takego zarzutu wybronic, o ile ktoś
    faktycznie nie pali śmieci, a drzewo...

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2007-08-08 12:44:54
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    witam!

    mógłbyś mi wyjasnić, co robię źle? a poza tym nie jestem jedyny, więc może
    byś poprawiał innych;
    poza tym ja nie cytuję, a piszę własny tekst, tj. odpowiedz, bezpośrednio
    pod tekstem, który sporządził pytający - bo chyba o to w tym wszystkim
    chodzi, a nie o formalizm, bo to nie rozprawa sądowa;
    zresztą ja cie nie poprawiam w zakresie formalnym, bo to naprawdę mało mnie
    obchodzi, jak piszesz, ważne co piszesz i czy swe twierdzenia opierasz o
    podstawę prawną poprzez jej wskazanie - same twierdzenia nie wystarcza, bo
    to przeciez grupa dyskusyjna prawnicza a nie "poczytaj mi mamo";

    życze miłego dnia
    pzdr

  • 7. Data: 2007-08-08 12:48:10
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:f9ccfk$uaj$1@news.vectranet.pl...
> [...]
    > wiadomości news:f9cb5e$mmu$1@opal.futuro.pl...

    > Nie żartuj, chyba raczej łatwo się z takego zarzutu wybronic, o ile ktoś

    witam

    święta racja Przemek - ja też palę sobie liście, gałązki i inni sąsiedzi
    palą i jakoś nikt nie ma nic przeciwko, dopóty oczywiście nie zadymiasz
    całej okolicy, że świata nie widać, albo nie powodujesz innych szkód, np.
    sąsiad astmatyk prosi cię o to, bys zaprzestał, a ty nie reagujesz;

    a tak przy okazji ja podałem podstawę prawną Panie Zbyszku, a Pan? ciężko
    się Pana tekst czytało chyba, bo nie zauważyłem - tak na "mogłoby" nie może
    się zdawać pytający, musi mieć pewność

    pzdr

  • 8. Data: 2007-08-08 12:52:22
    Temat: Re:
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Krzysiek napisał(a) :
    > witam!
    >
    > mógłbyś mi wyjasnić, co robię źle?

    Po pierwsze, akurat w tym wątku: nie pisze się nad, tylko pod
    cytatem.

    > a poza tym nie jestem jedyny,

    Niestety

    > więc może
    > byś poprawiał innych;

    Inni którzy piszą tak strasznie na ogół szybko stąd znikają po
    otrzymaniu odpowiedzi. Nie każdemu się chce zwracać uwagę. Ty
    piszesz dużo, więc statystycznie poprawa takiego stylu wiele
    dobrego wniesie na grupę. Poza tym ja tu porządku nie pilnuję.

    > poza tym ja nie cytuję, a piszę własny tekst, tj. odpowiedz, bezpośrednio
    > pod tekstem, który sporządził pytający - bo chyba o to w tym wszystkim

    Odpowiadając na cytat, czytnik poczty powinien wstawiać tzw.
    delimiter przed każdym zacytowanym wierszem. Może to być np.
    znaczek ">", jak w większości czytników. W Twojej poprzedniej
    wiadomości nie było tych znaczków przy cytowanym przez Ciebie
    tekście "allegrowicza".

    > chodzi, a nie o formalizm, bo to nie rozprawa sądowa;

    Jeśli nie ma delimitera, to nie widać co jest cytatem, a co nie.
    Czytanie po raz kolejny tego samego tekstu tylko po to, aby
    stwierdzić, że to już było jest przejawem braku szacunku
    piszącego dla innych czytelników. Szanuj czas innych.

    > życze miłego dnia

    Dziękuję, nawzajem

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 9. Data: 2007-08-08 12:55:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysiek napisał(a) :

    > a tak przy okazji ja podałem podstawę prawną Panie Zbyszku, a Pan? ciężko
    > się Pana tekst czytało chyba, bo nie zauważyłem - tak na "mogłoby" nie może
    > się zdawać pytający, musi mieć pewność

    Nie jestem prawnikiem. Wyszukiwanie informacji tego typu zajmuje
    mi jakiś tam czas. Lepiej jednak dać choćby i złą radę, która nie
    spowoduje następstw karnych niż złą radę, za zastosowanie której
    ktoś poniesie odpowiedzialność.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 10. Data: 2007-08-08 13:24:21
    Temat: Re: [OT]
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Zbynek Ltd. w <news:f9ce9s$vnu$1@opal.futuro.pl>:

    > Witam

    > Odpowiadając na cytat, czytnik poczty powinien wstawiać tzw.
    > delimiter przed każdym zacytowanym wierszem.

    Może przestań pisać o rzeczach o których masz blade pojecie.

    > Może to być np. znaczek ">", jak w większości czytników.

    To nie jest delimiter

    > W Twojej poprzedniej
    > wiadomości nie było tych znaczków przy cytowanym przez Ciebie
    > tekście "allegrowicza".

    Niestety "allegrowicz" wysłał wiadomość kodowaną w QP, a OE nie radzi sobie
    z takimi (objawem jest brak znaków *cytowania*)

    PS

    Dlaczego wyciąłeś cały temat?

    --
    Tomasz Nycz