  • 1. Data: 2007-08-08 06:04:30
    Temat: Skąd ta wiagra na grupie
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Przez moment myślałem że to grupa pl.soc.porno a nie pl.soc.prawo
    Przecież podobno spam w Polsce jest karalny.

    pozdr
    Janek

  • 2. Data: 2007-08-08 06:06:34
    Temat: Re: Skąd ta wiagra na grupie
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2007 08:04:30 +0200, Janek napisał(a):

    > Przez moment myślałem że to grupa pl.soc.porno a nie pl.soc.prawo
    > Przecież podobno spam w Polsce jest karalny.

    Dzięki przecudnemu portalowi...
    "Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info"
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 3. Data: 2007-08-08 06:26:56
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Ale to nie spam z Polski prawdopodobnie.

  • 4. Data: 2007-08-08 08:53:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    mz pisze:
    > Ale to nie spam z Polski prawdopodobnie.

    Ale przez polski portal. walnąć paragrafami w portal to nauczy się
    zabezpieczać bramki :/

  • 5. Data: 2007-08-08 11:34:52
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 08 Aug
    2007 10:53:46 +0200, PlaMa zeznał(a):

    złożymy zawiadomienie ? ;)

  • 6. Data: 2007-08-08 11:35:37
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 8 sierpnia 2007 13:34
    (autor stern
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9c9oq$7kn$2@nemesis.news.tpi.pl>):

    > złożymy zawiadomienie ? ;)

    - Ilu trzeba polaków do zatrzymania spamu?
    - nieskończenie wielu, bo będą gadać zamiast zadziałać.

    Zadzwoniłem do spamerów i okazało się, że są zdziwieni, bo bramkę wyłączyli
    kilka miesięcy temu (po mojej zresztą interwencji) i ktoś ją nieopatrznie
    włączył dzisiaj (oparł się o przycisk czy có?)....

    W każdym razie, jakbyście zadzwonili wcześniej, byłoby mniej śmiecia. Poza
    tym, trzeba reagować, żeby spamer wiedział, że nie jest bezkarny że wzbudza
    nienawiść i reakcje obronne.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 7. Data: 2007-08-08 14:26:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał

    > Poza tym, trzeba reagować, żeby spamer wiedział, że nie jest
    > bezkarny że wzbudza nienawiść i reakcje obronne.

    Obrzuciłeś ich koktailami Mołotowa?
    ;)

  • 8. Data: 2007-08-08 16:23:50
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    stern pisze:

    > złożymy zawiadomienie ? ;)

    nie-e :)
    Ja się pewnie niedługo sądzić będę ze sklepem komputerowym i to
    wystarczy na moją głowę :D

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 9. Data: 2007-08-09 17:03:40
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 8 sierpnia 2007 16:26
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9cjqb$otv$1@news.onet.pl>):

    Obronne a nie zaczepne. :D