  • 11. Data: 2007-08-08 13:58:16
    Temat: Re: [OT]
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    'Tom N' napisał(a) :

    > To nie jest delimiter

    Pomyłka jest rzeczą ludzką. Niekoniecznie bladym pojęciem :-P
    I wiadomo, że chodziło o powyższy. Chociażby z opisu zastosowania.

    > Niestety "allegrowicz" wysłał wiadomość kodowaną w QP, a OE nie radzi sobie
    > z takimi (objawem jest brak znaków *cytowania*)
    >

    > PS
    >
    > Dlaczego wyciąłeś cały temat?

    A mój czytnik nie radzi sobie czasem z tematem z polskimi
    znakami, jeśli przedpiśca nie ma w ogóle skonfigurowanego zakresu
    znaków.
    Nie zwróciłem uwagi, że znowu mi wycięło temat.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 12. Data: 2007-08-08 14:09:22
    Temat: Re: Czy mi wolno rozpalić ognisko??
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Nie jestem prawnikiem. Wyszukiwanie informacji tego typu zajmuje
    > mi jakiś tam czas. Lepiej jednak dać choćby i złą radę, która nie
    > spowoduje następstw karnych niż złą radę, za zastosowanie której
    > ktoś poniesie odpowiedzialność.

    No i skoro nikt nie przypomina sobie, to odkopałem temat z
    grudnia "Palenie śmieci a... sąd grodzki."

    Np. w wiadomości o Message-ID: <eks8ec$1tp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    czytamy:
    "Jeżeli Rada Miasta pozwoliła na spalanie organicznych szczatków
    roślin (tj. liście gałęzie zeschłą trawę itp... itd....) to z
    powodzeniem gość może się do tego odwołać.
    Mieszkam w Chełmie i wiem że u nas zostało wydane takie
    pozwolenie w okresie od 1 listopada do 31 marca"

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B