    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mi wolno rozpalić ognisko??
    Date: Wed, 08 Aug 2007 13:58:48 +0200

    Witam

    Krzysiek napisał(a) :
    > Użytkownik "allegrowicz" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Witam,
    > Czy wolno mi rozpalić ognisko na terenie swojej posesji? Połowa
    >
    > witam
    >
    > właścicielowi wolno czynić na swej nieruchomości wszystko, co nie jest
    > zabronione przez ustawę, i nie narusza przeznaczenie społeczno-gospodarcze
    > rzeczy albo zasady współżycia społecznego - art.140kc;
    > zatem w twoim przypadku nie widzę żadnych przeciwwskazań z tej strony, zatem
    > miłego palenia oczywiście tylko gałęzi i podobnych rzeczy

    Krzysiek, naucz się cytować jak człowiek. Już dziś prosiłem o to.
    I skonfiguruj czytnik, bo nie wiadomo czy cytujesz, czy piszesz
    własny tekst.

    Kiedyś już była tu dyskusja na temat palenia gałązek itp. Obawiam
    się, że mogłoby to być podciągnięte pod spalanie śmieci i
    odpowiednio ukarane.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B