eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie? › Re: Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
    Date: Sun, 18 Jan 2004 10:13:51 +0100

    Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w
    wiadomości news:bude7d$ubv$1@serwer.infinity.net.pl

    > Być może ze nie zrozumiałam, gdyz bardzo rzadko czytuję tę grupe i nie
    > znam tu osób i ich poczucia humoru.Myslalam ze zadam pytanie i otrzymam
    > odp...na przyszłosc uwzgledniac bede dwuznacznosc pytan-:)
    > Zapytanie wysłałam na prosbe kogoś, kto jest zainteresowany odp.,ale
    > niestety nie ma internetu.

    Prawdę mówiąc to Ty nie podałaś na co szukasz odpowiedzi.
    Zacytuję Twój post otwierający wątek:
    "Witam,
    czy ktoś mógły udzielic odp.na ww pytanie lub też wskazać gdzie
    jej szukać w sieci?

    Z góry serdecznie dziękuję:)"

    Nie każdy chce_musi wiedzieć co w Twoim mniemaniu oznacza
    to tajemnicze "ww" i stąd żartobliwa odpowiedź "kam'a"

    PS. Nawiasam mówiąc jeśli się lenisz napisać "normalny" post
    w którm temat to temat, a treść posta zawiera wszystkie dane
    to nie dziw się, że ktoś "klei głupa" odpowiadając Ci. Na takie
    posty w ogóle nie powinno się odpowiadać. (brak danych)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać,