eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie? › Re: Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
  • Data: 2004-01-18 14:30:19
    Temat: Re: Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
    Od: "MG" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz, ale żeby zrozumiale zadać takie pytanie nie trzeba być
    > prawnikiem. Wystarczy odrobinę się zastanowić.

    No i o to mi właśnie chodzi - żeby się nie czepiać. Ale do tego jak widać
    chętni zawsze się znajdą. Powiedz - daje Ci to satysfakcję? I może jeszcze tym
    razem Ty się zastanów - nigdy Ci się nie zdarzyło nic chlapnąć? W taki sposób
    że złe sformułowanie wyszło głupio albo śmiesznie? I czy rzeczywiście coś
    takiego jest powodem do szykany czy wyśmiewania? A może to kwestia poziomu
    kultury osobistej wyśmiewającego?....