1. Data: 2004-01-17 21:12:39
Temat:Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
Od:"Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś mógły udzielic odp.na ww pytanie lub też wskazać gdzie jej szukać w
sieci?

Z góry serdecznie dziękuję:)

Pozdrawiam

Kasia Ż

2. Data: 2004-01-17 21:45:57
Od:kam <k...@p...onet.plX> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Ż wrote:
> czy ktoś mógły udzielic odp.na ww pytanie lub też wskazać gdzie jej szukać w
> sieci?

Ale o co chodzi???

KG

3. Data: 2004-01-17 23:25:21
Od:"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

> Ale o co chodzi???

No wiesz - wyceniasz dzieci - 14 letni syn to wiecej majątku niz np 4 letnia
córka:-) Jak tata chce więc sobie zatrzymać syna to musi np oddać zonie
zestaw kina domowego:-))

MSPANC

HaNkA

4. Data: 2004-01-18 07:41:52
Od:"Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
w wiadomości news:bucgc6$k3n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
letnia
> córka:-) Jak tata chce więc sobie zatrzymać syna to musi np oddać zonie

Nikt nikogo nie wycenia.Jest to po prostu zapytanie, które wysłałam na grpuę
zajmującą się prawem...a nie ocenianiem ludzi i iich zachowań....
Chodzi o to,że jesli ludzie sie rozwodzą to jesli sprzedaja mieszkanie do
podziału to czy pieniadze te dzielone sa na 2 czesci, czy na 3 (jesli model
rodziny 2+1; gdzie 2 to maz, zona, a 1 dziecko).
Prosze o odpowiedz, jesli ktos moze mi jej udzielic.

Kasia Ż

5. Data: 2004-01-18 07:49:22
Od:"Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Nikt nikogo nie wycenia.Jest to po prostu zapytanie, które
> wysłałam na grpuę zajmującą się prawem...a nie ocenianiem
> ludzi i iich zachowań....

Oj, nie zrozumiałaś żartu - to, jak swoje pytanie sformułowałaś zabrzmiało
tak, jakbyś się pytała, czy dzieci są majątkiem, który się dzieli :)

> Chodzi o to,że jesli ludzie sie rozwodzą to jesli sprzedaja
> mieszkanie do podziału to czy pieniadze te dzielone sa na
> 2 czesci, czy na 3 (jesli model rodziny 2+1; gdzie 2 to maz,
> zona, a 1 dziecko).

Ja nie wiem - poczekaj, aż przeczyta to ktoś, kto wie :)

6. Data: 2004-01-18 07:57:12
Od:"Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:buddtq$s8k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Oj, nie zrozumiałaś żartu - to, jak swoje pytanie sformułowałaś zabrzmiało
> tak, jakbyś się pytała, czy dzieci są majątkiem, który się dzieli :)

Być może ze nie zrozumiałam, gdyz bardzo rzadko czytuję tę grupe i nie znam
tu osób i ich poczucia humoru.Myslalam ze zadam pytanie i otrzymam odp...na
przyszłosc uwzgledniac bede dwuznacznosc pytan-:)
Zapytanie wysłałam na prosbe kogoś, kto jest zainteresowany odp.,ale
niestety nie ma internetu.

7. Data: 2004-01-18 09:13:51
Od:"Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w
wiadomości news:bude7d$ubv$1@serwer.infinity.net.pl

> [...]
> odp...na przyszłosc uwzgledniac bede dwuznacznosc pytan-:)
> Zapytanie wysłałam na prosbe kogoś, kto jest zainteresowany odp.,ale

Prawdę mówiąc to Ty nie podałaś na co szukasz odpowiedzi.
Zacytuję Twój post otwierający wątek:
"Witam,
czy ktoś mógły udzielic odp.na ww pytanie lub też wskazać gdzie
jej szukać w sieci?

Z góry serdecznie dziękuję:)"

Nie każdy chce_musi wiedzieć co w Twoim mniemaniu oznacza
to tajemnicze "ww" i stąd żartobliwa odpowiedź "kam'a"

PS. Nawiasam mówiąc jeśli się lenisz napisać "normalny" post
w którm temat to temat, a treść posta zawiera wszystkie dane
to nie dziw się, że ktoś "klei głupa" odpowiadając Ci. Na takie
posty w ogóle nie powinno się odpowiadać. (brak danych)

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać,

8. Data: 2004-01-18 12:04:21
Od:"MG" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to,że jesli ludzie sie rozwodzą to jesli sprzedaja mieszkanie do
> podziału to czy pieniadze te dzielone sa na 2 czesci, czy na 3 (jesli model
> rodziny 2+1; gdzie 2 to maz, zona, a 1 dziecko).

Przy podziale majątku wchodzącego przed rozwodem do tzw. wspólności
małżeńskiej podział odbywa się wyłącznie między małżonkami bo to oni byli
podmiotami tej wspólności. Dzieciom nic do tego. Dzieci wchodzą w grę tylko co
do ewentualnej alimentacji czy też łożenia na ich utrzymanie i wychowanie w
innej formie.

Pozdr. -MG

9. Data: 2004-01-18 12:08:58
Od:"SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
> [...]

Nieprawda. Wystawia sie dzieci na targ niewolników a kwoty uzyskane za kazde
z nich dzieli sie na połowe i przekazuje kazdemu z rodziców.
Kasiu Ż - patrz, jaka bzdure w temacie napisalas.

--
SQLwysyn
- Ja bym chciała się pomodlić za wszystkich oszustów, kłamców i złodziei...

10. Data: 2004-01-18 12:36:15
Od:m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda. Wystawia sie dzieci na targ niewolników a kwoty uzyskane za kazde
> z nich dzieli sie na połowe i przekazuje kazdemu z rodziców.
> Kasiu Ż - patrz, jaka bzdure w temacie napisalas.

Już bez przesady - nie czepiaj się tak sformułowania - trochę elastyczności.
Zresztą jak ktoś nie umie operować sformułowaniami specyficznymi dla języka
prawniczego to może się mu zdarzyć przecież takie niezgrabne sformułowanie
właśnie. Przy odrobinie inteligencji nikt nie miałby problemów ze zrozumieniem
zamysłu. A chodzi po prostu o to, czy małoletnie dzieci b i o r ą u d z i a ł
w podziale majątku.