  • 1. Data: 2004-01-17 21:12:39
    Temat: Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
    Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl>

    Witam,
    czy ktoś mógły udzielic odp.na ww pytanie lub też wskazać gdzie jej szukać w
    sieci?

    Z góry serdecznie dziękuję:)

    Pozdrawiam

    Kasia Ż

  • 2. Data: 2004-01-17 21:45:57
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Kasia Ż wrote:
    > czy ktoś mógły udzielic odp.na ww pytanie lub też wskazać gdzie jej szukać w
    > sieci?

    Ale o co chodzi???

    KG

  • 3. Data: 2004-01-17 23:25:21
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > Ale o co chodzi???

    No wiesz - wyceniasz dzieci - 14 letni syn to wiecej majątku niz np 4 letnia
    córka:-) Jak tata chce więc sobie zatrzymać syna to musi np oddać zonie
    zestaw kina domowego:-))

    MSPANC

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-01-18 07:41:52
    Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:bucgc6$k3n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    letnia
    > córka:-) Jak tata chce więc sobie zatrzymać syna to musi np oddać zonie

    Nikt nikogo nie wycenia.Jest to po prostu zapytanie, które wysłałam na grpuę
    zajmującą się prawem...a nie ocenianiem ludzi i iich zachowań....
    Chodzi o to,że jesli ludzie sie rozwodzą to jesli sprzedaja mieszkanie do
    podziału to czy pieniadze te dzielone sa na 2 czesci, czy na 3 (jesli model
    rodziny 2+1; gdzie 2 to maz, zona, a 1 dziecko).
    Prosze o odpowiedz, jesli ktos moze mi jej udzielic.

    Kasia Ż

  • 5. Data: 2004-01-18 07:49:22
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nikt nikogo nie wycenia.Jest to po prostu zapytanie, które
    > wysłałam na grpuę zajmującą się prawem...a nie ocenianiem
    > ludzi i iich zachowań....

    Oj, nie zrozumiałaś żartu - to, jak swoje pytanie sformułowałaś zabrzmiało
    tak, jakbyś się pytała, czy dzieci są majątkiem, który się dzieli :)

    > Chodzi o to,że jesli ludzie sie rozwodzą to jesli sprzedaja
    > mieszkanie do podziału to czy pieniadze te dzielone sa na
    > 2 czesci, czy na 3 (jesli model rodziny 2+1; gdzie 2 to maz,
    > zona, a 1 dziecko).

    Ja nie wiem - poczekaj, aż przeczyta to ktoś, kto wie :)

  • 6. Data: 2004-01-18 07:57:12
    Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl>

    wiadomości news:buddtq$s8k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Oj, nie zrozumiałaś żartu - to, jak swoje pytanie sformułowałaś zabrzmiało
    > tak, jakbyś się pytała, czy dzieci są majątkiem, który się dzieli :)

    Być może ze nie zrozumiałam, gdyz bardzo rzadko czytuję tę grupe i nie znam
    tu osób i ich poczucia humoru.Myslalam ze zadam pytanie i otrzymam odp...na
    przyszłosc uwzgledniac bede dwuznacznosc pytan-:)
    Zapytanie wysłałam na prosbe kogoś, kto jest zainteresowany odp.,ale
    niestety nie ma internetu.

  • 7. Data: 2004-01-18 09:13:51
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w
    wiadomości news:bude7d$ubv$1@serwer.infinity.net.pl

> [...]
    > odp...na przyszłosc uwzgledniac bede dwuznacznosc pytan-:)
    > Zapytanie wysłałam na prosbe kogoś, kto jest zainteresowany odp.,ale

    Prawdę mówiąc to Ty nie podałaś na co szukasz odpowiedzi.
    Zacytuję Twój post otwierający wątek:
    "Witam,
    czy ktoś mógły udzielic odp.na ww pytanie lub też wskazać gdzie
    jej szukać w sieci?

    Z góry serdecznie dziękuję:)"

    Nie każdy chce_musi wiedzieć co w Twoim mniemaniu oznacza
    to tajemnicze "ww" i stąd żartobliwa odpowiedź "kam'a"

    PS. Nawiasam mówiąc jeśli się lenisz napisać "normalny" post
    w którm temat to temat, a treść posta zawiera wszystkie dane
    to nie dziw się, że ktoś "klei głupa" odpowiadając Ci. Na takie
    posty w ogóle nie powinno się odpowiadać. (brak danych)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać,

  • 8. Data: 2004-01-18 12:04:21
    Od: "MG" <m...@o...pl>

    > Chodzi o to,że jesli ludzie sie rozwodzą to jesli sprzedaja mieszkanie do
    > podziału to czy pieniadze te dzielone sa na 2 czesci, czy na 3 (jesli model
    > rodziny 2+1; gdzie 2 to maz, zona, a 1 dziecko).

    Przy podziale majątku wchodzącego przed rozwodem do tzw. wspólności
    małżeńskiej podział odbywa się wyłącznie między małżonkami bo to oni byli
    podmiotami tej wspólności. Dzieciom nic do tego. Dzieci wchodzą w grę tylko co
    do ewentualnej alimentacji czy też łożenia na ich utrzymanie i wychowanie w
    innej formie.

    Pozdr. -MG

  • 9. Data: 2004-01-18 12:08:58
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
> [...]

    Nieprawda. Wystawia sie dzieci na targ niewolników a kwoty uzyskane za kazde
    z nich dzieli sie na połowe i przekazuje kazdemu z rodziców.
    Kasiu Ż - patrz, jaka bzdure w temacie napisalas.

    --
    SQLwysyn
    - Ja bym chciała się pomodlić za wszystkich oszustów, kłamców i złodziei...

  • 10. Data: 2004-01-18 12:36:15
    Od: m...@o...pl

    > Nieprawda. Wystawia sie dzieci na targ niewolników a kwoty uzyskane za kazde
    > z nich dzieli sie na połowe i przekazuje kazdemu z rodziców.
    > Kasiu Ż - patrz, jaka bzdure w temacie napisalas.

    Już bez przesady - nie czepiaj się tak sformułowania - trochę elastyczności.
    Zresztą jak ktoś nie umie operować sformułowaniami specyficznymi dla języka
    prawniczego to może się mu zdarzyć przecież takie niezgrabne sformułowanie
    właśnie. Przy odrobinie inteligencji nikt nie miałby problemów ze zrozumieniem
    zamysłu. A chodzi po prostu o to, czy małoletnie dzieci b i o r ą u d z i a ł
    w podziale majątku.