eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie? › Re: Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
  • Data: 2004-01-18 13:16:23
    Temat: Re: Czy małoletnie dzieci wchodzą do podziału majątku przy rozwodzie?
    Od: "MG" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziekuje bardzo za obronę:)Juz myslalam ze za chwile bede ofiarą linczu.
    > Fakt nie jestem prawnikiem.
    > Dziekuje serdecznie tym , ktorzy odpowiedzieli na moje pytanie:))
    >
    > Na przyszlosc bede 100x ostrozniejsza w formulowaniu pytan,...by nie wzudzac
    > tyle agresji wsrod nieomylnych uczestnikow grupy;)

    Nie ma za co. Niestety wyrozumiałość nie jest najmocniejszą cechą ludzi
    korzystających z niusów, co zauważyłam już jakiś czas temu. Zresztą pewnie
    nie tylko oni mają z tym problem - to generalna plaga. Jeżeli o mnie chodzi to
    się nie bój i jak potrzebujesz jakiś informacji - to wal i się nie przejmuj.
    Zawsze znajdzie się ktoś kto Ci po prostu udzieli tej informacji zamiast
    szykanować. Sama nie wiem - czy im to poprawia humor czy jak? Na szczęście
    takie zachowanie nie dotyczy wszystkich prawników.

    Pozdr. i życzę powodzenia

    MG