  • 1. Data: 2004-02-25 13:39:07
    Temat: Czy jest jakiś paragraf na ..
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Czy jest jakiś paragraf z którego można by oskarżyć
    sędziego, który zabronił podległemu mu likwidatorowi firmy,
    wypłaty należnych pracownikom świadczeń?

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2004-02-25 13:51:33
    Temat: Re: Czy jest jakiś paragraf na ..
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakiś paragraf z którego można by oskarżyć
    > sędziego, który zabronił podległemu mu likwidatorowi firmy,
    > wypłaty należnych pracownikom świadczeń?

    nie ma

    ________
    RF

  • 3. Data: 2004-02-25 14:09:11
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:c1i99j$ark$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
    > >
    > nie ma

    żyjemy w "państwie 'ku..a' prawa"?

    Qwax

  • 4. Data: 2004-02-25 14:33:33
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    > firmy,

    > żyjemy w "państwie 'ku..a' prawa"?

    decyzję sądu można co najwyżej zaskarzyć.

    ____________
    RF

  • 5. Data: 2004-02-26 13:43:56
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    <r...@g...pl>

    > decyzję sądu można co najwyżej zaskarzyć.

    Nie pytałem o decyzję sądu lecz o skazanie *świadomie*
    łamiącego prawo obywatela.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 6. Data: 2004-02-26 16:35:53
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    > <r...@g...pl>

    > Nie pytałem o decyzję sądu lecz o skazanie *świadomie*
    > łamiącego prawo obywatela.

    Sędzia wydając wyrok nie jest obywatelem tylko sądem.

    ___________
    RF

  • 7. Data: 2004-02-27 16:51:12
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Falkenstein wrote:

    > Sędzia wydając wyrok nie jest obywatelem tylko sądem.

    i według Ciebie zwalnia go to od odpowiedzialności karnej?

    KG

  • 8. Data: 2004-02-27 21:29:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004, kam wrote:

> [...]
    >+
    >+ i według Ciebie zwalnia go to od odpowiedzialności karnej?

    Z tego co widzę (a są np. procesy sędziów lub prokuratorów
    oskarżonych o popełnienie "morderstwa sądowego") to odpowiada
    TYLKO JAKO SĘDZIA. Czyli jeśli KK przewiduje karę za to co
    sędzia zrobi...
    Jest kara "za wydanie wyroku zakazu wypłaty" ?

    BTW: uprzejmie proszę nie mieszać faktu przedstawienia owego
    stanowiska z moimi poglądami. Przypominam iz przypominam :)
    od czasu do czasu że AFAIK we Włoszech w 1975 miało miejsce
    referendum w sprawie odpowiedzialności cywilnej sędziów
    (za ew. szkody wyrządzone błędnym lub nieprawidłowym wyrokiem)
    choć nawet nie wiem jak się skończyło :[ (wie ktoś ?)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2004-02-27 22:34:39
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    wiadomości

> [...]
    > TYLKO JAKO SĘDZIA. Czyli jeśli KK przewiduje karę za to co
    > sędzia zrobi...
    > Jest kara "za wydanie wyroku zakazu wypłaty" ?

    Może być, patrz art. 231 kk.