  • 1. Data: 2004-02-25 12:25:23
    Temat: Odszkodowanie - PZU
    Od: "Piotr Waniak" <g...@o...pl>

    Witam wszystkich !
    Mam taki maly problem. Mialem niedawno stluczke i
    PZU wycenilo szkode na podstawie roznic w wartosci pojazdu po i przed
    wypadkiem, tlumaczac sie ze koszty naprawy przewyzszaja wartosc pojazdu i
    jest to z ekonomicznego punktu widzenia nieoplacalne.... Czy moge cos
    wywalczyc w tej sprawie, bo za takie pieniadze jakie mam dostac w
    rzeczywistosci tego samochodu nie naprawie. Jak to wyglada z prawnego punktu
    widzenia ?

    Pozdrawiam.
    Piotr

  • 2. Data: 2004-02-25 12:50:21
    Temat: Re: Odszkodowanie - PZU
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > rzeczywistosci tego samochodu nie naprawie. Jak to wyglada z prawnego punktu
    > widzenia ?

    Z prawnego punktu widzenia nadal jestesmy slepi bo nie podales czy OC
    czy AC.

  • 3. Data: 2004-02-25 21:04:11
    Temat: Odp: Odszkodowanie - PZU
    Od: "Piotr Waniak" <g...@o...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:M...@n...task.gda.pl.
    ..

    > Z prawnego punktu widzenia nadal jestesmy slepi bo nie podales czy OC
    > czy AC.

    Chodzi o ubezpieczenie OC

    Piotr

  • 4. Data: 2004-02-25 21:18:43
    Temat: Re: Odp: Odszkodowanie - PZU
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Chodzi o ubezpieczenie OC

    www.odszkodowania.info

    Teoretycznie mozesz sie domagac naprawy, gdy znajdziesz warsztat, ktory
    wystawi kosztorys na mniej niz 100% wartosci pojazdu. Tak wiec typowa
    praktyka w takich przypadkach to mocne zanizanie wartosci pojazdu albo
    tlumaczenie, ze szkoda calkowita to powyzej 70% co juz jest klamstwem.
    Podaj wartosc pojazdu i kwote proponowana przez PZU ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-02-25 21:24:51
    Temat: Odp: Odp: Odszkodowanie - PZU
    Od: "Piotr Waniak" <g...@o...pl>

    Użytkownik KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...

    > www.odszkodowania.info
    >
    > Podaj wartosc pojazdu i kwote proponowana przez PZU ...

    Przyznam ze wartosc jest stosunkowo niewielka - ok 1500 zl PZU wycenilo na
    1000 a po wypadku na 350 (szkody sa niewielkie, autem mozna spokojnie
    jezdzic) wiec mam dostac roznice za ktora nie naprawie tych szkod w zadnym
    warsztacie. Dziekuje za odpowiedz.

    Piotr

  • 6. Data: 2004-02-26 05:44:05
    Temat: Re: Odp: Odp: Odszkodowanie - PZU
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > 1000 a po wypadku na 350 (szkody sa niewielkie, autem mozna spokojnie
    > jezdzic) wiec mam dostac roznice za ktora nie naprawie tych szkod w zadnym

    Sączysz informacje niczym rzecznik prasowy ;). Skąd PZU wzielo 1000 zl ?
    z EUROTAX'u ? Jesli tak to wiele nie powalczysz. Ale jesli w EUROTAXie
    jest wartosc wyzsza, to mysle ze po pierwszym odwołaniu zmiekna. Po
    drugie, mozesz zaproponowac naprawe bezgotowkowa. Bedziesz wtedy
    potrzebowal wyceny z warsztatu, ktory sie tego podejmie. Dopoki wartosc
    naprawy nie przekracza 100% wartosci, to mozna sprobowac powalczyc.

    --
    Krzysiek, Krakow