  • 11. Data: 2005-01-27 00:34:19
    Temat: Re: Czy istnieje w Polsce obowiazek meldunkowy ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A bezdomny za co ma płacić podatki?

    Wrong.
    A co bezdomny nie może pracować?

  • 12. Data: 2005-01-27 07:57:30
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    witek wrote:

    > Od dawna już mój adres zameldowania, zamieszkania i korespondencyjny
    > mają się nijak wzajemnie do siebie.

    I warto powiedziec, ze taka sytuacja ma miejsce dosyc czesto, co tylko
    dowodzi fikcji przepisow meldunkowych.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-01-27 10:29:55
    Od: "Misiek[POZ]" <t...@o...pl>

    > Od dawna już mój adres zameldowania, zamieszkania i korespondencyjny
    > I warto powiedziec, ze taka sytuacja ma miejsce dosyc czesto, co tylko
    > dowodzi fikcji przepisow meldunkowych.

    Swego czasu pamietam, ze pracowalem jakis czas bez meldunku i dla wszystkich
    bylem BE z wyjatkiem urzedu skarbowego, ktory na czasie sie okazal i zamiast
    miejsca zameldowania kazal pisac miejsce zamieszkania i adres do
    korespondencji. Natomiast przepisy maja faktycznie luke polegajaca na tym ze
    zakladaja obowiazek posiadania miejsca zameldowania co sie nie ma nijak do
    zycia. Oczywisce ten kto nie mial zameldowania stalego nie otrzymal nowego
    dowodu i w zasadzie nie ma prawa do pracy co juz jest kompletnym absurdem.

  • 14. Data: 2005-01-27 10:54:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Todi rzecze:
    > Też się zgadzam. Ale niedopełnienie obowiązku spowoduje, że urzędy i
    > sądy będę pisma doręczać na awizo i może być big problem.

    To trzeba zmienić prawo, a nie traktować ludzi jak bydło.
    Jakoś w USA sobie doskonale z tym radzą.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 15. Data: 2005-01-27 10:56:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Misiek[POZ] rzecze:
    [..]
    > zycia. Oczywisce ten kto nie mial zameldowania stalego nie otrzymal nowego
    > dowodu i w zasadzie nie ma prawa do pracy co juz jest kompletnym absurdem.

    A niby dlaczego nie ma prawa do pracy?

    zdumiony
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 16. Data: 2005-01-27 11:03:31
    Od: "Misiek[POZ]" <t...@o...pl>

    > A niby dlaczego nie ma prawa do pracy?

    Nie jestem prawnikiem niemniej kazdy pracodawca wymaga podania adresu
    zameldowania i kadry sprawdzaja to z dowodem, ktorego nie otrzymasz jesli
    nie posiadasz stalego zameldowania.
    Niemniej zadzwon do dowolnego banku i popros o zalozenie rachunku ale
    zaznacz ze nie posiadasz stalego zameldowania.

  • 17. Data: 2005-01-27 12:06:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Misiek[POZ] rzecze:
    > Nie jestem prawnikiem niemniej kazdy pracodawca wymaga podania adresu

    Nie każdy. Ja nigdy nie spradzałem, wielu moich kolegów też tego nie robi.

    > zameldowania i kadry sprawdzaja to z dowodem, ktorego nie otrzymasz jesli
    > nie posiadasz stalego zameldowania.

    Jesteś pewien, że nie dostanę dowodu bez zameldowania?

    > Niemniej zadzwon do dowolnego banku i popros o zalozenie rachunku ale
    > zaznacz ze nie posiadasz stalego zameldowania.

    Przez wiele lat nie byłem nigdzie zameldowany. W tym czasie nie tylko
    byłem zatrudniony, ale także prowadziłem dzialność gospodarczą,
    założyłem konta w paru bankach, nawet kredyt na auto dostałem.
    Fakt, że w jednym z oddziałów PKO miałem cyrk z paniusią, której
    nie podobało się, że jak ona to powiedziała "jestem bezdomny", ale już
    kierownik placówki po mojej interwencji wytłumaczył paniusi,
    że brak meldunku nie oznacza, że jestem gorszy ani tym bardziej, że
    jestem bezdomny.
    Dodam, że w tym czasie wielokrotnie nachodził mnie dzielnicowy - akurat
    przy okazji, ale nachodził - i pytał kiedy wreszcie się zamelduję na co
    słyszał, że nie jestem bydlątkiem bym się miał komukolwiek meldować.

    Reasumując. Meldunek to sprawa przeżartych totalitaryzmem ludzkich
    umysłów. Po prostu ludzie mają tak zmasakrowane pacynki komuną, że nie
    potrafią sobie wyobrazić świata bez dowodów, meldównków itp. choć...
    taki świat istnieje - i to jak najbardziej w Polsce też - i sprawie
    funkcjonuje.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 18. Data: 2005-01-29 13:33:35
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > Todi rzecze:
    >
    > To trzeba zmienić prawo, a nie traktować ludzi jak bydło.
    > Jakoś w USA sobie doskonale z tym radzą.

    jak radzą sobie z tym w USA ? nie wiem, dlatego pytam...

    Pozdr
    kw1618

  • 19. Data: 2005-01-29 13:38:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy rzecze:
    > jak radzą sobie z tym w USA ? nie wiem, dlatego pytam...

    Przyglądnij się na filmach - istnieją doręczyciele, których zadaniem
    jest dostarczenie pisma obywatelowi. Do rąk własnych!
    A nie na Berdyczów jak u nas. U nas sądy potrafią nawet lekceważyć
    zmianę meldunku i uporczywie wysyłać pocztę na stary adres ze skutkiem
    doręczenia. Co to oznacza nie muszę chyba mówić :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 20. Data: 2005-01-29 14:24:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    kam rzecze:
    > Nie ma to jak wiarygodne źródło wiedzy...

    Możesz rozwinąć tą swoją myśl? Coś Ci się nie zgadza pomiędzy tym co
    powiedziałem a stanem prawnym w USA ?

    Arek

    --
    www.hipnoza.info