  • 1. Data: 2005-01-26 21:07:18
    Temat: problem ze stypendium!
    Od: Pimika <p...@w...pl>

    czy mam jakieś roszczenia w stosunku do uczelni jeśli stypendium nie
    wpłynie na moje konto na czas?
    Jak narazie mają kilkudniowe opóżnienie ale na pytanie kiedy będzie
    uzyskałem odpowiedź źe może to być nawet w marcu! Ich tłumaczeniem jest
    to że MENS im nie wypłacił pieniędzy.
    Zaplanowałem już wydatki a tu sie okazuje że musze kołować pieniądze na
    czesne!!!

  • 2. Data: 2005-01-29 13:23:25
    Temat: Re: problem ze stypendium!
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Pimika" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy mam jakieś roszczenia w stosunku do uczelni jeśli stypendium nie
    > wpłynie na moje konto na czas?

    Z tego co wiem to nie spisuje się żadnych umów na stypendia. Przy umowie
    kredytu studenckiego to i owszem wymagać mozna bo określają czas do kiedy
    spłynać mają na pieniądze konto .

> [...]
    > że MENS im nie wypłacił pieniędzy.
    > Zaplanowałem już wydatki a tu sie okazuje że musze kołować pieniądze na

    Zawsze wychodze z załozenia , ze nie można liczyć pieniędzy , których się
    nie ma. Też dostaję stypendium i różnie z tymi terminami jest.

    pozdrawiam

    Ania