  • 1. Data: 2005-01-26 21:09:33
    Temat: Na wykladzie....
    Od: "Megash" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ano na wykladzie wykladowca wyswietlil na ekranie, nazwisko, nr. indeksu,
    grupe oraz wynik egzaminu, tak aby wszyscy mogli sobie sprawdzic.

    Czy to nie jest czasami niezgodne z prawem, tzn. z ustawa o ochronie danych
    osobowych???

    Pozdro

    Megash

  • 2. Data: 2005-01-26 21:54:09
    Temat: Re: Na wykladzie....
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Megash wrote:
> [...]
    > grupe oraz wynik egzaminu, tak aby wszyscy mogli sobie sprawdzic.
    >
    > Czy to nie jest czasami niezgodne z prawem, tzn. z ustawa o ochronie danych

    Pomijąc ustawę o ochronie danych osobowych jest to na pewno niezgodne z
    regulaminem uczelni, w którym na 100% stoi jak wół, że oceny są tajne.
    Złóżcie większą grupą skargę do dziekana

  • 3. Data: 2005-01-26 22:18:09
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Studentom już w d..ach się poprzewracało.

  • 4. Data: 2005-01-26 22:18:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Kowalski wrote:
    > Studentom już w d..ach się poprzewracało.

    Niekoniecznie. Skoro zapisy o tajności ocen znalazły się w regulaminach
    uczelni, a to nie studenci ten regulamin pisali.

  • 5. Data: 2005-01-27 09:52:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niekoniecznie. Skoro zapisy o tajności ocen znalazły się w regulaminach
    > uczelni, a to nie studenci ten regulamin pisali.

    masz na mysli prawdopodobnie jedna konkretna uczelnie co?

    zgodze sie z tym ze wdupach sie poprzewracalo.

    P.

  • 6. Data: 2005-01-27 10:21:23
    Od: "Misiek[POZ]" <t...@o...pl>

> [...]
    > grupe oraz wynik egzaminu, tak aby wszyscy mogli sobie sprawdzic.
    > Czy to nie jest czasami niezgodne z prawem, tzn. z ustawa o ochronie

    Pomijajac ochrone danych osobowych z tego co slysze od zony siedzacej obok
    to jest to niedopuszczalne. Z tego co slysze to mozna publicznie podac numer
    indexu i wynik bez nazwiska. Dany kierunek moze utracic akredytacje za takie
    dzialanie.

    Pozdrawiam Misiek

  • 7. Data: 2005-01-27 13:44:55
    Od: "Megash" <m...@W...gazeta.pl>

    Misiek[POZ] <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > indexu i wynik bez nazwiska. Dany kierunek moze utracic akredytacje za takie

    Jako, ze jest to elitarny wydzial, uwazam za niedopuszczalne takie
    zachowanie. Co wiecej pietnowanie osob, ktorym dane egzamin nie wyszedl.
    Do kogo zglosic ten problem?

    Megash

  • 8. Data: 2005-01-27 13:48:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jako, ze jest to elitarny wydzial, uwazam za niedopuszczalne takie
    > zachowanie. Co wiecej pietnowanie osob, ktorym dane egzamin nie wyszedl.
    > Do kogo zglosic ten problem?

    co rozumiesz przez elitarny ?

    P.

  • 9. Data: 2005-01-27 21:44:36
    Od: "Misiek[POZ]" <t...@o...pl>

    > Jako, ze jest to elitarny wydzial, uwazam za niedopuszczalne takie
    > zachowanie. Co wiecej pietnowanie osob, ktorym dane egzamin nie wyszedl.
    > Do kogo zglosic ten problem?

    Hmm... jak slysze pojecie elitarnoisci to mi sie slabo robi.... ale to moje
    subiektywne odczucie.
    Wracajac do tematu mozna zrobic troszke halasu w dziekanacie albo walnac z
    armaty i zawiadomic GIODO.

  • 10. Data: 2005-01-28 07:27:57
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Jako, ze jest to elitarny wydzial, uwazam za niedopuszczalne takie
    > zachowanie.
    Ja bym rzucił tą uczelnie. Jak tak można studenta traktować? No po prostu
    niedopuszczalne. Zwłaszcza studenta elitarnego.
    > Co wiecej pietnowanie osob, ktorym dane egzamin nie wyszedl.
    Faktycznie, masz rację. Zwłaszcza tych co im nie wyszło powinni chronić
    przed pozostałą częścią elitarnych studentów.
    > Do kogo zglosic ten problem?
    Do wszystkich do kogo się da. Zacznij od dziekana, potem rektor, potem
    minister ten od tej uczelni, potem możesz słówko prezydentowi szepnąć jak w
    tym kraju traktuje się elitę. :-)

    PawełJ