  • 51. Data: 2019-02-14 11:22:10
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 00:08:04 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Ty się umawiasz ustnie na ponad milion?

    Umawiasz się notarialnie z rodziną?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 52. Data: 2019-02-14 11:24:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 11:22, Olin pisze:

    > Umawiasz się notarialnie

    Wystarczy pisemnie.

    > z rodziną?

    Zwłaszcza z rodziną.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2019-02-14 11:31:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Umawiasz się notarialnie z rodziną?

    Na dwa i pół miliona? Chyba bym się umówił.

    --
    A. Filip

  • 54. Data: 2019-02-14 11:35:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Wystarczy pisemnie.

    > Zwłaszcza z rodziną.

    Widzę że jesteś wyznawcą filozofii
    "z rodziną wychodzi się najlepiej na zdjęciach" ;-)

    --
    A. Filip

  • 55. Data: 2019-02-14 11:41:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 11:35, A. Filip pisze:

    > Widzę że jesteś wyznawcą filozofii
    > "z rodziną wychodzi się najlepiej na zdjęciach" ;-)

    Tak, zwłaszcza że rodzina ma o wiele szerszy katalog ewentualnych
    zarzutów do roszczenia.

    Albo postępujemy honorowo i umowy pisemnej nie zawieramy, mając
    świadomość tego, że w razie czego nie wyegzekwujemy jej.

    Austriak, jak widać, honoru nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2019-02-14 11:54:43
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Pokazuje w ile jeszcze kadencji PiS ty _głęboko wierzysz_ Dopóki
    > zarzucane przestępstwo się nie przedawni anty-Ziobro może zostać
    > ministrem i prokuratorem generalnym. No chyba że dla ciebie to co
    > będzie po najbliższych wyborach Sejmowych jest już w tej sprawie bez
    > większego znaczenia. Takie podejście bardzo wiele mówi o tobie.

    Prawdopodobnie już na jesień rządu Pis nie będzie.

    > Można też wytoczyć sprawę karną bez prokuratury, taką w jakiej
    > Michnik (Adam) został "niewinnym przez przedawnienie".
    > Jak TY taką możliwość całkowicie wykluczasz to też wiele mówi o tym co
    > sądzisz o tym oskarżenie i jego "sile".

    Ale co ty w ogóle za pierdoły wypisujesz?

    > Ty byś taką "ogólnikową" fakturę na miliony zapłacił bez szemrania?

    Co to znowu za pierdoły? Nieważne na ile faktura, jeżeli na podstawie umowy to
    trzeba płacić. Deweloper na taśmach przyznaje, że "prace zostały dla nas
    wykonane".

    > Fakturę która według odbiorcy do niego nie dotarła [A],

    Niech sobie wydrukuje z gazety.

    > fakturę od której
    > (chyba+) nie odprowadzona VAT.

    Zero znaczenie dla sprawy.

    > Z góry gratuluje ci szybkiego zostania
    > bankrutem w interesach.

    Dlatego nie robię interesów z oszustami takimi jak na nagraniach :)

    > [A] Oświadczenie w sprawie nie otrzymania faktury:
    > https://www.tvp.info/41208633/faktura-dla-srebrnej-z
    -pirackiego-oprogramowania-firma-nuneaton-nie-jest-k
    lientem-comarch

    Bez znaczenia dla sprawy czy z legalnego oprogramowania, czy nie. Ponadto
    usługę fakturowania w takich firmach prowadzą biura rachunkowe, więc producent
    softu nie ma pojęcia o sprawie. Ale jak pisałem -- to bez znaczenia.

  • 57. Data: 2019-02-14 11:54:56
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Ty się umawiasz ustnie na ponad milion?

    A ty wychodzisz czasem z domu?
    Na większe kwoty umowy zawierane są ustnie, zwłaszcza w rodzinie.

    Poza tym:
    "Jarosław Kaczyński był przy tworzeniu umowy i stale kontrolował postęp prac -
    powiedział mec. Jacek Dubois, reprezentujący austriackiego biznesmena ws.
    inwestycji spółki Srebrna. Adwokat poinformował, że umowa znajduje się w
    prokuraturze."

  • 58. Data: 2019-02-14 11:55:01
    Od: n...@o...pl

    w <q43fk7$it3$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 59. Data: 2019-02-14 11:57:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 11:55, n...@o...pl pisze:
> [...]
    > inwestycji spółki Srebrna. Adwokat poinformował, że umowa znajduje się w

    To już jest nudne. Skoro dowody są w prokuraturze, to niech się sprawa
    toczy w prokuraturze, albo najlepiej niech Dibuła wytoczy powództwo
    cywilne, a nie ośmiesza się cykając nieistotne przecieki do politycznie
    motywowanej prasy.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2019-02-14 12:01:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 11:41:10 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Austriak, jak widać, honoru nie ma.

    Człowiek honoru przychodzi do restauracji, je, co podali, a potem mówi
    kelnerowi, żeby poszedł do sądu, bo inaczej nie ma podkładki, żeby
    zapłacić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek