  • 1. Data: 2019-02-07 17:34:47
    Temat: Ciekawostka internetowa.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Polit.ru podobno ma wykaz troli działających w Polsce na rzecz Rosji i
    za jej kasę:
    http://www.geekweek.pl/news/2019-02-05/80-tysiecy-ob
    ywateli-polski-jest-platnymi-trollami-dzialajacymi-n
    a-rzecz-kremla/
    Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-02-07 19:42:41
    Temat: Re: Ciekawostka internetowa.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    a-rzecz-kremla/
    > Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

    Jest tu wystarczająco dużo idiotów którzy robią to za darmo.
    A ślady płatności są za łatwe do namierzenia (przelewy) lub za łatwe
    do zdefraudowania (gotówka).

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-02-07 21:46:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 17:34, Jcek M. pisze:
> [...]
    a-rzecz-kremla/
    > Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

    ntg

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-02-07 22:03:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    a-rzecz-kremla/
    > Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

    Moim zdaniem, jeśli nawet ta lista się pojawi, to będzie coś na zasadzie
    rzucenia gównem w nadziei, że zawsze się coś przyklei. Część osób będzie
    się pieniaczyła, że nie są. Pozostali będą to mieli w nosie. 80 tysięcy
    osób, to w ogóle nie jest do zweryfikowania. po za tym, jak tam
    wpiszą"Robert Tomasik", to nie będzie wiadomo nawet, czy to o mnie
    chodzi, czy innego. Sądzę również, że część z tych trolli, to mogą być
    boty. No i jak stwierdzić, czy ktoś jest płatnym trollem, cy po prostu
    ma takie prorosyjskie poglądy.

  • 5. Data: 2019-02-07 22:20:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > 80 tysięcy
    > osób, to w ogóle nie jest do zweryfikowania.

    Przecież to nie 80 tys osób a fake kont...

    > po za tym, jak tam
    > wpiszą"Robert Tomasik", to nie będzie wiadomo nawet, czy to o mnie
    > chodzi, czy innego.

    O tobie to akurat wiadomo, że jesteś po prostu kulson a nie żaden troll;)

    Shrek

  • 6. Data: 2019-02-07 22:24:31
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

    Zaraz tam. To zwykły niedowartościowany naziofil

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2019-02-07 23:59:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-07, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    a-rzecz-kremla/
    > Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

    Jabym był decyzyjnym rosyjskim trolem to uzałbym, że to w sumie świetny
    pomysł rozpowszechniać informację o istnieniu takiej listy.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2019-02-08 08:10:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Feb 2019 22:59:18 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    >
    > Jabym był decyzyjnym rosyjskim trolem to uzałbym, że to w sumie świetny
    > pomysł rozpowszechniać informację o istnieniu takiej listy.

    Też mi to przyszło do głowy :) Leży sobie przeciek na ruskim serwerze i
    nie zamykają sajtu, dziwne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-02-08 08:34:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 22:24, Sonn pisze:

    > Zaraz tam. To zwykły niedowartościowany naziofil

    zara zara Maciejew to ruskie nazwisko:))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 10. Data: 2019-02-08 08:35:06
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.02.2019 o 08:10, Jcek Maciejew pisze:
    > Też mi to przyszło do głowy:) Leży sobie przeciek na ruskim serwerze i
    > nie zamykają sajtu, dziwne.

    Maciejew zdemaskowany, to ruski troll:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"