  • 131. Data: 2011-06-26 13:00:16
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 14:28:27 +0200, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    >A jeszcze lepiej zatrzymać się, rozglądnąć i powoli pojechaćdalej :-)

    No widzisz - ograniczenie jest do 70, a nie "tu byly wypadki wiec
    zmienijszylismy do 60, nadal byly, wiec postawilismy 50, ale nadal
    byly wiec teraz stoi 30".

    >Ale że przestają być piratami ? Ci, co nimi są nie zwalniają. Przekroczenie
    >prędkości jest kwestią odpowiedzialności. Możesz to robić nie bacząc na
    >ryzyko lub je skalkulować. Zupełnie bez związku z ewentualnym mandatem. Te
    >tłumy przekraczające prędkość jednak kalkulują ryzyko a nie tylko mandat.

    Kalkuluja, kalkuja, ale niezbyt dobrze, bo wypadkow u nas jednak
    sporo. Nie tak znow zle, bo ciagle jednak przecietny kierowca jezdzi
    wiele lat bez chocby kolizji, ale jednak troche za szybko.
    Bo czlowiek sobie nie zawsze zdaje sprawe ze np jadac 150 nie zawsze
    zdazy zatrzymac sie na czerwonym swietle.

    J.

  • 132. Data: 2011-06-26 13:32:12
    Temat: Re: Co robi? po nieprzyj?ciu mandatu?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 26 Jun 2011 12:50:35 GMT, to wrote:
    >begin J.F.

    >Dotychczas nie miałem Cię za głupka więc uprzejmie zapytam -- piłeś czy
    >trollujesz?

    wyrazam swoja trzezwa opinie.
    Od Piotrkowa do Warszawy FR stoja IMO tylko tam gdzie trzeba, a nawet
    ich troche za malo - nie wszystkie skrzyzowania sa "chronione".

    Jesli cos mieliby dla mnie poprawic to ustawic tablice "FR 1000m" i
    "FR 500m" - moze bym jakos utrafil z wrzuceniem na luz zeby dojechac
    80 .. hm, a moze by tak dobudowac taka funkcje do nawigacji ..

    J.

  • 133. Data: 2011-06-26 14:00:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W obu. Myslisz ze ferrari pozwoli przy 150 zatrzymac sie przed
    > skrzyzowaniem jak sie zapali czerwone swiatlo ?

    Obstawiam że wyhamuje szybciej ze 150 niż Żuk z 70.

  • 134. Data: 2011-06-26 15:24:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 16:00:33 +0200, Cavallino wrote:

    >Obstawiam że wyhamuje szybciej ze 150 niż Żuk z 70.

    Ale da rade sie zatrzymac ?
    Bo byc moze wniosek z tego taki ze kierowca zuka powinien znac swoje
    auto i zwalniac do 60.

    J.

  • 135. Data: 2011-06-26 15:35:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale da rade sie zatrzymac ?
    > Bo byc moze wniosek z tego taki ze kierowca zuka powinien znac swoje
    > auto i zwalniac do 60.

    Ale właśnie dla takich jak on jest to 70.
    Czyli auta zatrzymujące się dwa razy lepiej powinny mieć inne limity.

  • 136. Data: 2011-06-26 16:05:25
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-26 17:24, J.F. pisze:

    > Ale da rade sie zatrzymac ?
    > Bo byc moze wniosek z tego taki ze kierowca zuka powinien znac swoje
    > auto i zwalniac do 60.

    No... dobrze kombinujesz.
    Więc nie bezwzględnie wyznaczane przez urzędników te same dla wszystkich
    "cyferki" (ograniczenia prędkości), ale odpowiedzialność kierowcy.
    Jeśli zabije człowieka na przejściu - to ma wisieć (a przynajmniej już
    nie jeździć). I nie ma sensu pytac się z jaką prędkością jechał kilometr
    wcześniej.

    ... ale, to sobie możemy tylko pomarzyć. U nas rządzą urzędnicy, a nie
    logika, ni rozum.

    Jak pisałem w innym wątku - Tunezja, Libia, Egipt i Syria naszym wzorem.
    Ministry na latarnie!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 137. Data: 2011-06-26 16:13:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 18:05, Maruda pisze:

> [...]
    > Jeśli zabije człowieka na przejściu - to ma wisieć (a przynajmniej już
    > nie jeździć). I nie ma sensu pytac się z jaką prędkością jechał kilometr

    Aha, czyli ograniczenia są zbędne. Z punktu widzenia jeszcze nie
    zabitego pieszego jednak mają zasadnicze znaczenie dla jego
    bezpieczeństwa. Wieszanie po fakcie średnio działa prewencyjnie
    - na miejsce takiego znajdzie się zawsze kolejny.

    > ... ale, to sobie możemy tylko pomarzyć. U nas rządzą urzędnicy, a nie
    > logika, ni rozum.

    Wręcz przeciwnie - Twoimi teoriami nie wiem co rządzi, ale nie jest to
    logika ani rozum. Emocje być może, prymitywne instynkty...

    > Jak pisałem w innym wątku - Tunezja, Libia, Egipt i Syria naszym wzorem.
    > Ministry na latarnie!

    Naszym? Ekhem - może wypowiadaj się za siebie...

  • 138. Data: 2011-06-26 16:41:27
    Od: Michał <m...@a...net.pl>

    On 06/26/2011 06:05 PM, Maruda wrote:

    > Jak pisałem w innym wątku - Tunezja, Libia, Egipt i Syria naszym wzorem.
    > Ministry na latarnie!

    To pakuj się w samolot i wyjeżdzaj tam.

  • 139. Data: 2011-06-26 16:53:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-26 09:54:56 +0200, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> said:

    > Czekam na proste urządzenia do zasłaniania tablic

    <http://motoryzacja.interia.pl/news/skuteczny-sposob
    -na-fotoradar,1302347>
    Proszszsz...

    --
    Bydlę

  • 140. Data: 2011-06-26 17:33:18
    Temat: Re: Co robiÄ? po nieprzyjÄ?ciu mandatu?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Jun 2011 20:07:04 +0200, p 47 wrote:

    >Od kiedy rzucanie papierków na ziemię jest czynem o charakterze
    >chuligańskim?

    A o jakim charakterze jest ?

    >Oczywiście, jak każdy skazany kryminalista (wprawdzie drobny) twierdzi, że
    >oczywiście oba sądy były stronnicze i na niego się uwzięły, a także, że w
    >przeciwieństwie do niego na prawie nie znają się;-))

    O masz jak mozna u nas zostac skazanym
    http://www.tvn24.pl/12690,1707619,0,1,skazani-za-kon
    opie-z-chlopoow,wiadomosc.html

    Choc bez poprawki na tvn belkot to juz nie wiem - skazanym czy winnym?

    J.