  • 141. Data: 2011-06-26 20:32:33
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-24 10:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Czułchów

    A konkretniej - w jakiem\j miejscowości - tam mają kilka fotoradarów?

    a przy okazj polecam:

    http://www.sg.ugczluchow.pl/content.php?cms_id=31&p=
    p1
    http://kontakt24.tvn.pl/artykul,nielegalny-fotoradar
    -czluchow-wyrok,42156.html

    --
    spp

  • 142. Data: 2011-06-26 22:33:45
    Temat: Re: Co robi? po nieprzyj?ciu mandatu?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-26 16:00, Cavallino pisze:

    > Obstawiam że wyhamuje szybciej ze 150 niż Żuk z 70.

    Sądzisz że Żuk ma 5x dłuższą drogę hamowania niż Ferrari?

  • 143. Data: 2011-06-26 22:36:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Sądzisz że Żuk ma 5x dłuższą drogę hamowania niż Ferrari?

    Bardzo możliwe, Żuk słynie z beznadziejnych hamulców-zwalniaczy.

  • 144. Data: 2011-06-26 22:53:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-26 22:32, spp pisze:

    > A konkretniej - w jakiem\j miejscowości - tam mają kilka fotoradarów?

    Mosiny

    Swoją drogą jechałem tamtędy wczoraj i miejscowi jeżdżą tam 15km/h mniej
    niż ograniczenie - idać wiedzą co jest grane.

    Ten akurat się zgadza pod tym względem.

  • 145. Data: 2011-06-26 22:59:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-27 00:36, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Bardzo możliwe, Żuk słynie z beznadziejnych hamulców-zwalniaczy.

    Mimo wszystko bardzo niemożliwe.

    Takie lepsze sportowe samochody ze 100km/h zatrzymują się na dystansie
    powiedzmy 30-32m.
    Żuk przy tych założeniach z takiej prędkości miałby hamować jakieś
    150-160m, a tak słabe hamulce to nie będą nigdy - chyba że w ogóle ich
    nie ma.

  • 146. Data: 2011-06-27 00:36:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

> [...]
    > Żuk przy tych założeniach z takiej prędkości miałby hamować jakieś
    > 150-160m, a tak słabe hamulce to nie będą nigdy - chyba że w ogóle ich

    Wcale bym się nie zdziwił, gdyby wiele (większość) Żuków obecnych jeszcze
    na naszych drogach tak właśnie hamowało ze 100 km/h.

  • 147. Data: 2011-06-27 01:29:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > W dowolnym pojeździe. Zapominasz zdaje się o ludziach, bez których ten
    > ruch się w zasadzie nie odbywa... I to o nich chodzi, nie o samochody.

    Tzn. o czym konkretnie zapominam?

  • 148. Data: 2011-06-27 01:30:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maruda

    > No... dobrze kombinujesz.
    > Więc nie bezwzględnie wyznaczane przez urzędników te same dla wszystkich
    > "cyferki" (ograniczenia prędkości), ale odpowiedzialność kierowcy. Jeśli
    > zabije człowieka na przejściu - to ma wisieć (a przynajmniej już nie
    > jeździć). I nie ma sensu pytac się z jaką prędkością jechał kilometr
    > wcześniej.
    >
    > ... ale, to sobie możemy tylko pomarzyć. U nas rządzą urzędnicy, a nie
    > logika, ni rozum.

    O stryczku za nieumyślne spowodowanie śmierci może marzyć chyba tylko
    psychiczny.

  • 149. Data: 2011-06-27 06:43:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011, J.F. wrote:

    > W obu. Myslisz ze ferrari pozwoli przy 150 zatrzymac sie przed
    > skrzyzowaniem jak sie zapali czerwone swiatlo ?
    > Albo nie przejechac pieszego ktory wszedl na pasy ?

    ...nie pomijając dania szansy zauważenia przy skrzyżowaniu bez świateł.
    Chodzi o tych z podporządkowanej.
    Przecież nie chodzi wyłącznie o stan który JEST (i na który kierowca
    może zareagować *już*), ale również o stan który BĘDZIE po dojeździe
    do skrzyżowania.

    pzdr, Gotfryd

  • 150. Data: 2011-06-27 06:43:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A jeszcze lepiej zatrzymać się, rozglądnąć i powoli pojechaćdalej :-)

    Co poniektórzy tego właśnie oczekują :)
    A że tylko od pieszych, to już inna sprawa :P

    pzdr, Gotfryd