  • 121. Data: 2011-06-26 11:32:42
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > W przypadku gierkowki sie nie zgodze - stoja przy skrzyzowaniach, gdzie
    > faktycznie byloby dobrze te 70 miec.

    W czym -- w Żuku czy w Ferrari?

  • 122. Data: 2011-06-26 11:38:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kamil

    > Na pewno jest to tolerancją podana w "km/h" czy może w "%"? Jeżeli w
    > "km/h" - to przy jakiej prędkości jest owo "+/-3km/h"? Bo raczej na
    > pewno nie jest to "stała tolerancja". Wyobraź sobie tolerancję błędu
    > przy pomiarze prędkości np. 20km/h a przy pomiarze prędkości 300km/h :)

    ZTCP jest +/- 3 km/h do 100 km/h i +/- 3% powyżej. Czyli inaczej mówiąc,
    +/- 3%, ale nie mniej niż +/- 3 km/h.

  • 123. Data: 2011-06-26 11:40:12
    Temat: Re: Co robiae po nieprzyjeciu mandatu?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 13:32, to pisze:
    > J.F.

    > W czym -- w Żuku czy w Ferrari?

    W dowolnym pojeździe. Zapominasz zdaje się o ludziach, bez których ten
    ruch się w zasadzie nie odbywa... I to o nich chodzi, nie o samochody.

  • 124. Data: 2011-06-26 11:50:25
    Temat: Re: Co robi? po nieprzyj?ciu mandatu?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 26 Jun 2011 11:32:42 GMT, to wrote:
    >begin J.F.
    >
    >W czym -- w Żuku czy w Ferrari?

    W obu. Myslisz ze ferrari pozwoli przy 150 zatrzymac sie przed
    skrzyzowaniem jak sie zapali czerwone swiatlo ?
    Albo nie przejechac pieszego ktory wszedl na pasy ?

    J.

  • 125. Data: 2011-06-26 12:28:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > W przypadku gierkowki sie nie zgodze - stoja przy skrzyzowaniach,
    > gdzie faktycznie byloby dobrze te 70 miec.

    A jeszcze lepiej zatrzymać się, rozglądnąć i powoli pojechaćdalej :-)

    > bo kierowcy juz wiedza i ze strachu przed mandatem zwalniaja ?

    Ale że przestają być piratami ? Ci, co nimi są nie zwalniają. Przekroczenie
    prędkości jest kwestią odpowiedzialności. Możesz to robić nie bacząc na
    ryzyko lub je skalkulować. Zupełnie bez związku z ewentualnym mandatem. Te
    tłumy przekraczające prędkość jednak kalkulują ryzyko a nie tylko mandat.

  • 126. Data: 2011-06-26 12:31:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > W obu. Myslisz ze ferrari pozwoli przy 150 zatrzymac sie przed
    > skrzyzowaniem jak sie zapali czerwone swiatlo ?

    To chyba powód by światła regulować zgodnie z prędkościami samochodów a nie
    samochody zgodnie ze światłami.

    > Albo nie przejechac pieszego ktory wszedl na pasy ?

    A tam pasy w ogóle są ?

  • 127. Data: 2011-06-26 12:33:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 13:50:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > Myslisz ze ferrari pozwoli przy 150 zatrzymac sie przed
    > krzyzowaniem jak sie zapali czerwone swiatlo ?
    > Albo nie przejechac pieszego ktory wszedl na pasy ? "

    Dyktat maszyny nad bezmóżdżem?

    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 128. Data: 2011-06-26 12:33:17
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com>

    > Było chyba na jakimś filmie z Fantomasem albo z Bondem. Teraz to trzeba
    > tylko "sprząc" (sprzęgnąć?) z GPS-em zawierającym listę lokalizacji
    > fotoradarów i hulaj-dusza,

    Kiedy właśnie można jeździć z zawsze zasłoniętymi. Wystarczy to zasłonięcie
    usuwać w razie potrzeby. Nie jest to oczywiście normalne, ale co zrobić.

  • 129. Data: 2011-06-26 12:47:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 14:31:24 +0200, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    >To chyba powód by światła regulować zgodnie z prędkościami samochodów a nie
    >samochody zgodnie ze światłami.

    No to przeciez dozwolone 100 czy 110, ograniczone znakiem do 70, i
    swiatla stosownie do tego wyregulowane.
    Tylko trzeba jechac gora 100 a nie 150 :-)

    >A tam pasy w ogóle są ?

    Sa.
    Sa tez zawrotki, skrzyzowania bez swiatel itp.

    J.

  • 130. Data: 2011-06-26 12:50:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > W obu. Myslisz ze ferrari pozwoli przy 150 zatrzymac sie przed
    > skrzyzowaniem jak sie zapali czerwone swiatlo ? Albo nie przejechac
    > pieszego ktory wszedl na pasy ?

    Dotychczas nie miałem Cię za głupka więc uprzejmie zapytam -- piłeś czy
    trollujesz?