    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Date: Thu, 29 Jan 2015 08:31:42 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Byłem dzisiaj w punkcie odbioru przesyłek sądowych Inpost. Tym razem na
    > wstępie mi oświadczono, że mnie "obsłużą jak nie będę agresywny".

    Czy wiadomo coś na temat tego, czemu miałbyś być agresywny, jeśli by Ci
    wydali przesyłkę?
    ---
    A co za różnica ?

    > Przypominam, że poprzednio nie chciano mnie obsłużyć w ogóle, ale że
    > twardo stałem na stanowisku, że nie wyjdę nim mnie nie obsłużą to i
    > wezwana ochrona nie pomogła a jak wezwali policję tak i przesyłkę potulnie
    > wydali. Tym razem więc już nie kombinowali by przesyłki nie wydać. Ale
    > mówię do pani ... co tu przychodzę to mówię pani, że nie dostaję
    > powtórnego awiza, czy zrobi pani coś z tym ? Pani nie odczuwa takiej
    > potrzeby. Mogę sobie składać reklamację do siedziby.

    No i ma racje, bo ona jest od wydawania przesyłek.
    ---
    No nie. Ona jest w moim przypadku do:
    - wydawania przesyłek
    - przyjmowania reklamacji

    Poza moim przypadkiem:
    - obsługuje wpłaty
    - obsługuje doręczycieli
    - i pewnie jeszcze inne rzeczy robi, nie wnikam

> [...]
    > ... Przybywa ochrona ... Kto by pomyślał :-) ... Znowu ? ... A to inny
    > klient poprzednio był upierdliwy. ... Pani jest po prostu pretensjonalna.
    > ... Co tym razem ? ... Ja nie mogę sobie pozwolić by ten pan podnosił na
    > mnie głos. ... Nie podnoszę na panią głosu. ... panie zdaje się nie
    > rozumieją, że ja po przesyłki przychodzę ... pani ma przyjąć reklamację
    > jak potrzeba ... ochrona: proszę wyjść ... zaraz możemy pana wyprowadzić
    > ... a panowie to właściwie ... nie znam panów ... mogą się panowie
    > wylegitymować ? ... nie widzi pan napisu na kurtce ... nie znam panów ...

    Jak uważasz, ze pani powinna od Ciebie przyjąć coś do protokołu, a nie
    chce, to składasz na nią skargę,
    ---
    Jak ? Przecież to właśnie byłaby reklamacja, której nie chce przyjąć.

    a nie wszczynasz awantury.
    ---
    Składaniem reklamacji wywołałem awanturę ? Między Rosją a Polską ?