  • 21. Data: 2003-06-21 08:12:31
    Temat: Re: Co przed samobójstwem ?
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>

    > Użytkownik "Nalee Queh" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ty tchorzu ! a pomyslales o rodzinie ?! takie cos to zwykle dranstwo w
    stosunku do zony i dzieci.. ty spokojnie sobie bedziesz gnic a oni dalej
    beda splacac ? zastanow sie nad tym chlopie....

  • 22. Data: 2003-06-22 19:55:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> napisał w
    wiadomości news:bd140n$4nq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ty tchorzu ! a pomyslales o rodzinie ?! takie cos to zwykle dranstwo w
    > stosunku do zony i dzieci.. ty spokojnie sobie bedziesz gnic a oni dalej
    > beda splacac ? zastanow sie nad tym chlopie....

    Aleś się podniecił! Jeszcze Ci żyłka pęknie i przeniesiesz się na tamten
    świat ;))))
    Przecież troll będący autorem tego wątku śmieje się z was w kułak.

    Pozdr
    Leszek

  • 23. Data: 2003-06-23 15:22:03
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Leszek napisał(a):

> [...]
    > świat ;))))
    > Przecież troll będšcy autorem tego wštku śmieje się z was w kułak.

    Tez mam takie wrazenie
    ;-)

  • 24. Data: 2003-06-27 01:08:38
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Fri, 20 Jun 2003 13:22:46 +0200, Nalee Queh wrote:

    > scenariusz jak w brazylijskim serialu - szkoda gadać

    a ja właśnie radzę pogadać. najlepiej z jakimś psychologiem, chociaż tak
    zwani zwykli ludzie z grup dyskusyjnych też czasem mogą pomóc.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org

  • 25. Data: 2003-06-27 01:10:04
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Fri, 20 Jun 2003 14:28:29 +0200, Nalee Queh wrote:

    > Dziekuje za pomoc
    > i do zobaczenia po "tamtej" stronie

    zdecydowanie polecam przebywanie po "tej" stronie, ile się da.
    "tamta" strona nie ucieknie.

    pozdrav

    maHo

  • 26. Data: 2003-06-27 07:07:25
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 20 Jun 2003 11:40:55 +0200, "Nalee Queh" <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > kredytów (nie są to wielkie sumy ok.5 tys. zł)? Czy np. u notariusza mogę
    > wprowadzić rozdzielność majątkową? Przepisać, dom i samochód?

    jesli dobra nie sa zajęte przez komornika to mozesz je przepisać, po
    śmierci spadkobiercy mogą spadek (czyli długi) odrzucić i po problemie

  • 27. Data: 2003-06-27 07:10:52
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Fri, 27 Jun 2003 03:10:04 +0200, maHo <l...@m...com.pl> wrote:

    > zdecydowanie polecam przebywanie po "tej" stronie, ile się da.
    > "tamta" strona nie ucieknie.

    tak, ale jak trafiasz w miejsce gdzie zaczynają torturować to
    zaczynasz żałować że nie skończyłeś ze sobą wcześniej

  • 28. Data: 2003-06-27 07:14:13
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Sat, 21 Jun 2003 10:12:31 +0200, "Div" <divak[tnij wasc wstydu
    oszczedz]@go2.pl> wrote:

    > Ty tchorzu ! a pomyslales o rodzinie ?! takie cos to zwykle dranstwo w
    > stosunku do zony i dzieci.. ty spokojnie sobie bedziesz gnic a oni dalej
    > beda splacac ? zastanow sie nad tym chlopie....

    spadkobiercy mogą spadek odrzucić w całości

  • 29. Data: 2003-06-27 07:14:50
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Sun, 22 Jun 2003 21:55:13 +0200, "Leszek"
    <l...@p...fm> wrote:

    > Aleś się podniecił! Jeszcze Ci żyłka pęknie i przeniesiesz się na tamten
    > świat ;))))
    > Przecież troll będący autorem tego wątku śmieje się z was w kułak.

    nie wiem czy zauwazyliscie ale w/w już tu nie ma

    może popełnił samobójstwo ???

  • 30. Data: 2003-07-05 05:33:20
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl>

    > jesli dobra nie sa zajęte przez komornika to mozesz je przepisać, po
    > śmierci spadkobiercy mogą spadek (czyli długi) odrzucić i po problemie

    Chyba jednak nie tak łatwo bo powstały jak była wspólnota majątkowa i to
    różnie bywa.
    Pozdrowienia Andrzej