  • 1. Data: 2003-06-20 09:01:03
    Temat: Tpsa i uprawnienia
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Mam umowę dzierżawy domu na 5 lat. W domu znajduje się radiolinia tepsy.
    Oczywiście umowę z tpsą ma podpisaną właściciel posesji.
    Chciałem zmienić radiolinię na telefon liniowy, więc złożyłem podanie do
    tpsy i zrobili sobie ksero aktu dzierżawy. Niestety odpisali, że o zmianę
    może wystąpić jedynie abonentka telefonu. Ta osoba wyjechała i mam z nią
    jedynie kontakt telefoniczny/listowny, na miejscu mam kontakt z
    pełnomocnikiem tej osoby.
    Jak odpowiedź tpsy ma się do dzierżawy? (pewnie nijak, ale zapytać warto)
    Co w zaistniałej sytuacji najlepiej zrobić? Myślę, że mam następujące
    możliwości:
    - załatwiać to przez pełnomocnika (tylko czy TPsa będzie honorować
    pełnomocnictwo?)
    - zerwać umowę z tpsa (przez niepłacenie/pełnomocnik) i podpisać nową

    Może macie jakieś pomysły jak to załatwić?

    pozdrawiam
    Alek