  • 1. Data: 2003-06-20 07:52:57
    Temat: Egzekucja komornicza a podatki
    Od: " Obadele" <o...@N...gazeta.pl>

    Wyrokiem sadu pracy a nastepnie egzekucja komornicza odzyskalem od mojego
    bylego pracodawcy zalegle wyangrodzenie, tyle tylko ze w wysokosci netto +
    odsetki. W pozwie do sadu pracy wymienialem kowote netto i w nawiasach brutto
    jednak wyrok mowi tylko o kwocie netto i odsetkach.
    Czy w takiej sytuacji bede musial od odzyskanych pieniedzy placic jeszcze
    podatek dochodowy albo moze jeszcze ZUS??? I tak jestem do tylu ze skladka na
    OFE przez cala te historie :( A jesli tak to czy moze sie da jakos wepchnac
    skarbonce/ZUSowi zeby sama sobie to sciagala z pracodawcy argumentujac to
    tym, ze otrzymalem kwote netto?