  • 11. Data: 2007-12-18 15:32:26
    Temat: Re: Co mozna kupic na firme.
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 18 Gru, 15:16, Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> wrote:

    > Proste. W sprawach spornych będzie decydował sąd. I tyle :)
    i pani sedzia w sadzie zdecyduje te koty wcale nie relaxuja tylko
    stresuja bo ona miala taki przyklad w domu u swojej mamy, ze koty
    lataly i stresowaly.
    Tak samo z psem, ktory moze pogrysc wchodzacego klienta albo go wrecz
    odstraszyc. I Vibrator o ktorym wspomnialem wzyej, pani sedzina moze
    uznac ze vibrator to grzech bo caly seks to grzech i kosciol sie nie
    zgadza na takie szatanskie przady, malo tego moze cie ukarac za
    samogwalt w miejscu pracy. Kazdy tu moze miec racje i nikt ( w
    sadzie).

  • 12. Data: 2007-12-18 15:33:15
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 18 Gru, 16:31, "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tiamat" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:4859e532-a131-4aed-9a17-238250aa7c45@
    q77g2000hsh.googlegroups.com...

    > Jak bedziesz to uzasadanial w skarbowce to nagraj i wrzuc na youtube:)
    >
    > HaNkA

    Wrzuce do Interwencji albo Noktowiziera powaznie.

  • 13. Data: 2007-12-18 15:42:27
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 18 Gru, 14:02, "zenek" <d...@d...dd> wrote:
    > Użytkownik "Tiamat" < > napisał w
    wiadomościnews:8381b52f-d0e6-462f-b8fa-7a53b0499f86@
    i72g2000hsd.googlegroups.com...

    > Oczywiście,że możesz kupić na firmę. Tylko jako koszty możesz wpisać jedynie
    > to, co spowoduje przychód w Twojej firmie.
    nie zgadzam sie, na firme spokojnie mozna kupic szafe biurko, meble,
    nawet tabletki do zmywarki i plyn do mycia rak.
    Mozesz mi zdefiniowac jakie rzeczy powoduje przychod w firme a jakie
    nie.?

    > Pozdro
    > zenek
    >
    > PS. Najbardziej mi się podoba jedzenie dla zwerząt :)
    uzyj wyobrazni.

  • 14. Data: 2007-12-18 16:29:03
    Od: "Andrew" <a...@p...pl>

    > Ale mnie interesuje czy gdzies jest jakas rozpiska/prawo, ktore
    > dokladnie okresla co mozna kupowac a co nie, czy tez pozostaje to w
    > wolnej kwestii jak wyzej?.

    No tak mniej wiecej jest. Kosztem moze byc kazdy wydatek który sluzy
    osiagnieciu przechodu ewentualnie zmniejszeniu kosztów, zabezpieczemiu
    zródel przychodów itp z wylaczeniem wydatków okreslonych ustawie o pdof i
    pdop które kosztów stanowic nie moga. Ciezar udowodnienia, ze dany wydatek
    jest z przychodem zwiazany ciazy na podatniku. Tak wiec w kwestiach spornych
    do nsa. Rozpiski nie znajdziesz. Glównie ze wzgledu ze owe koszty scisle
    wiaza sie z rodzajem prowadzonej dzialalnosci. Cos co jest w jednej firmie
    niezbedne, w innej jest kompletnie nieprzydatne.

    Andrew.

  • 15. Data: 2007-12-18 17:07:47
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Tiamat" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    nie.?

    > PS. Najbardziej mi się podoba jedzenie dla zwerząt :)

    Nie mam tyle wyobraźni co Ty. Życzę braku kontroli skarbowej w firmie.

    A BTW NTG -> pl.soc.prawo.podatki

    Pozdro
    zenek

  • 16. Data: 2007-12-18 20:00:33
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W Tue, 18 Dec 2007 04:32:31 -0800 (PST), Tiamat <t...@o...pl>
    napisal:

> [...]
    >piwo, obiad, jedzenie dla zwierzat, papier toaletowy, piasek toaletowy
    >dla zwierzat, plaszcz, garnitur, majtki, rekawiczki?.

    Wszystko co wiaze sie z dzialalnoscia. Ale jesli szukasz powaznych
    kosztow kup dom na dzialalnosc gospodarcza a koszty utrzymania oraz
    amortyzacje ladujesz w koszty firmy. Wyposazenie firmy tez w
    amortyzacje.

  • 17. Data: 2007-12-19 09:29:24
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    wiadomościnews:f12c20be-c192-46ad-867f-e61c108a9764@
> [...]
    > nie.?

    > uzyj wyobrazni.
    >
    > Nie mam tyle wyobraźni co Ty. Życzę braku kontroli skarbowej w firmie.
    Taka kontrola tez moze byc absurdalnie zabawna, przyjdzie kontrola i
    bede musial udowodnic ze kot mnie relaxuje, albo ze uzywam vibratora
    podczas przerwy?.
    A tak powaznie to jak wyglada taka kontrola co oni dokladnie
    sprawdzaja, np: czy zakupiona szafa stoi w pokoju gdzie sie pracuje,
    albo czy pies faktycznie jest obronny i chroni firme ?.

  • 18. Data: 2007-12-19 09:30:01
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 18 Gru, 21:00, Kudlaty <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > kosztow kup dom na dzialalnosc gospodarcza a koszty utrzymania oraz
    > amortyzacje ladujesz w koszty firmy. Wyposazenie firmy tez w

    a mieszkania tak nie mozna zapisac ?

  • 19. Data: 2007-12-21 10:20:08
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "zenek" <d...@d...dd> wrote

    A np. paliwo do samochodu czy telefony komórkowe? Jest jakaś granica do
    jakiej można te koszty na firmę przypisywać? Czy dla samochodu w
    jednoosobowej dzialalności trzeba mieć kartę drogową?

  • 20. Data: 2007-12-21 11:54:40
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Dec 19, 10:29 am, Tiamat <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > sprawdzaja, np: czy zakupiona szafa stoi w pokoju gdzie sie pracuje,
    > albo czy pies faktycznie jest obronny i chroni firme ?.

    U mnie byli i sprawdzali czy czajnik elektryczny co go mam w firmie to
    ten sam co go na firme kupilem. I pani z kontroli wiedziala (bo
    zadalem pytanie czemu sprawdza numery seryjne) ze sa dwa rodzaje tego
    czajnika i mogelm kupic tanszy tutaj a wpisac drozszy. No i mierzyli
    czy dywan ma takie wymiary jak na fakturze.