  • 1. Data: 2007-12-18 12:32:31
    Temat: Co mozna kupic na firme.
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie, jesli posiadam zalozmy firme projektowo-graficzna w
    domu jedno osobowa, to jakie produkty moge kupowac na firme?. Bo jest
    to jak dla mnie strasznie wzgledna sprawa jednoczesnie smieszna gdzies
    slyszalem ze kawe mozna ale kakao juz nie, czy tez mebel mozna kupic
    ale tylko do pomieszczenia gdzie sie pracuje.

    Np: czy na taka firme moge kupic?: proszek do prania, tabletki do
    zmywarki, plyn do kapieli, czajnik, mikser do owocow, wode mineralna,
    piwo, obiad, jedzenie dla zwierzat, papier toaletowy, piasek toaletowy
    dla zwierzat, plaszcz, garnitur, majtki, rekawiczki?.

    Dziekuje.

  • 2. Data: 2007-12-18 13:02:11
    Temat: Re: Co mozna kupic na firme.
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Tiamat" < > napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > piwo, obiad, jedzenie dla zwierzat, papier toaletowy, piasek toaletowy
    > dla zwierzat, plaszcz, garnitur, majtki, rekawiczki?.

    Oczywiście,że możesz kupić na firmę. Tylko jako koszty możesz wpisać jedynie
    to, co spowoduje przychód w Twojej firmie.

    Pozdro
    zenek

    PS. Najbardziej mi się podoba jedzenie dla zwerząt :)

  • 3. Data: 2007-12-18 13:07:17
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    > PS. Najbardziej mi się podoba jedzenie dla zwerząt :)

    Utrzymywania w firmie psa, no takiego co przynajmniej troche szczeka, ma
    jakis sens. Ale żwirek? dla kota? Chociaż koty uspokajają. Będzie sie
    tłumaczył ze futrzak to na rozładowanie stresu :D

    Andrew

  • 4. Data: 2007-12-18 13:26:03
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Andrew" < > napisał w wiadomości

    > Utrzymywania w firmie psa, no takiego co przynajmniej troche szczeka, ma
    > jakis sens. Ale żwirek? dla kota? Chociaż koty uspokajają. Będzie sie
    > tłumaczył ze futrzak to na rozładowanie stresu :D

    Na rozładowanie stresu to sekretarka - i już wiesz skąd się wzięły majtki 8)
    Dziwne,że o pigułkach nic nie napisano...

    Pozdro
    zenek

  • 5. Data: 2007-12-18 13:31:17
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    zenek napisał(a):

    > Oczywiście,że możesz kupić na firmę. Tylko jako koszty możesz wpisać
    > jedynie to, co spowoduje przychód w Twojej firmie.

    Do zbyt wąska definicja. Do kosztów można zaliczyć ponadto wszystko
    to, co służy dla zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2007-12-18 14:06:08
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Do zbyt wąska definicja. Do kosztów można zaliczyć ponadto wszystko to,
    > co służy dla zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodu.
    Ok. Mam stresującą pracę. Stres wpływa negatywnie na uzyskiwane przeze mnie
    przychody. Moim sposobem na relaks jest kot. Kot potrzebuje jeść, i
    potrzebuje piasku do kuwety. Proste? :)

  • 7. Data: 2007-12-18 14:16:04
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    jaQbek [z pracy] napisał(a):
> [...]
    >
    > Ok. Mam stresującą pracę. Stres wpływa negatywnie na uzyskiwane przeze mnie
    > przychody. Moim sposobem na relaks jest kot. Kot potrzebuje jeść, i

    Proste. W sprawach spornych będzie decydował sąd. I tyle :)

  • 8. Data: 2007-12-18 15:15:24
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 18 Gru, 14:07, "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl> wrote:

> [...]
    > jakis sens. Ale żwirek? dla kota? Chociaż koty uspokajają. Będzie sie
    > tłumaczył ze futrzak to na rozładowanie stresu :D

    Posiadanie psa, jest jak najbardziej wytlumaczalne, poniewaz pies
    chroni moj firme w moim domu przed intruzami, wiec kupowanie dla niego
    rzeczy jest jak najbardziej na miejscu, karma dla psow tak samo, to
    jak kupowanie baterii do alarmu. Podobnie kot, kolega juz wpadl na
    pomysl, kot jest elementem relaxujacym, podobnie jak herbata melisa,
    czy wygodna poduszkad pod kregoslup podczas pracy, ktora spokojnie
    mozna , jesli jestem bardziej zrelaxowany moja praca jest bardziej
    efektywna i oczywiscie zyski rowniez.
    Jak pisalem wczesniej wszystko da sie uzasadnic.

  • 9. Data: 2007-12-18 15:25:32
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    ps. A nie mowilem ze temat smieszny poniewaz wszystko mozna uzasadnic,
    prawda. Myslalem nad tym troszke wydawalo mi sie ze jedyna rzecza jaka
    nie da sie kupic jest vibrator dopochwowy dla Pan. Okazuje sie ze moze
    on pelnic w firmie szczegolnie jednoosobowej w domu doskonala forme
    relaxu w przerwie, ktora pozytywnie wplywa na dalsza prace i zarobki.
    Nawet filmy porno, jesli jestes grafikiem i dajmy na to pracujesz
    aktualnie nad elementem mocno erotycznym ,szukasz inspiracji kupujesz
    film porno na firme.
    Do tej pory nie zmalazlem rzeczy ktorej nie dalo by sie uzasadnic, z
    mniejsza czy wieksza dawka humoru.

    Ale mnie interesuje czy gdzies jest jakas rozpiska/prawo, ktore
    dokladnie okresla co mozna kupowac a co nie, czy tez pozostaje to w
    wolnej kwestii jak wyzej?.

    Pozdro.

  • 10. Data: 2007-12-18 15:31:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Tiamat" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    >Jak pisalem wczesniej wszystko da sie uzasadnic.

    Jak bedziesz to uzasadanial w skarbowce to nagraj i wrzuc na youtube:)

    HaNkA