  • 1. Data: 2007-12-18 10:45:54
    Temat: pelnomocnictwo ogólne, ubezpieczenie itp
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Czy dobrze myślę, że:
    1) do przedłużenia umowy ubezpieczenia chałupy (standardowa, włamanie,
    zalanie etc) wystarczy pełnomocnictwo ogólne?
    2) niewypowiedziane pełnomocnictwo ogólne nie traci ważności z powodu
    zmiany adresu zamieszkania ani zmiany dokumentu tożsamości pełnomocnika?
    3) pełnomocnictwo ogólne musi mieć formę pisemną ale już nie musi być
    potwierdzone notarialnie?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2007-12-18 11:04:06
    Temat: Re: pelnomocnictwo ogólne, ubezpieczenie itp
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 18:45:54 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > do przedłużenia umowy ubezpieczenia chałupy (standardowa, włamanie,
    > zalanie etc) wystarczy pełnomocnictwo ogólne?

    Powinno wystarczyć.

    > niewypowiedziane
    > pełnomocnictwo ogólne nie traci ważności z powodu zmiany adresu
    > zamieszkania ani zmiany dokumentu tożsamości pełnomocnika?

    Ogólnie nie, aczkolwiek jeśli dotyczy nieruchomości, z której mocodawca
    się wyprowadził... bo ja wiem...?

    > pełnomocnictwo ogólne musi mieć formę pisemną ale już nie musi być
    > potwierdzone notarialnie?

    owszem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-12-18 11:29:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.12.2007 Olgierd <n...@o...com> napisał/a:
    > Ogólnie nie, aczkolwiek jeśli dotyczy nieruchomości, z której mocodawca
    > się wyprowadził... bo ja wiem...?

    Akurat u mnie nie dotyczy, ale w sumie MZ dlaczego miałoby nie być ważne?
    Miejsce zamieszkania, dokument tożsamości etc. mają tylko wskazywać na
    konkretną osobę.

    --
    Marcin