  • 21. Data: 2007-12-22 15:22:41
    Temat: Re: Co mozna kupic na firme.
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 21 Gru, 12:54, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > U mnie byli i sprawdzali czy czajnik elektryczny co go mam w firmie to
    > ten sam co go na firme kupilem. I pani z kontroli wiedziala (bo
    > zadalem pytanie czemu sprawdza numery seryjne) ze sa dwa rodzaje tego
    > czajnika i mogelm kupic tanszy tutaj a wpisac drozszy. No i mierzyli
    > czy dywan ma takie wymiary jak na fakturze.

    hmm no ciekawe. A jesli bedzie to produkt, ktory ma zdarte numery
    seryjne, albo zostal wyrzucony na smieci bo sie popsul, trzeba wtedy
    jakas liste strat sporzadzac i tak do kazdego drobiazgu ktory sie
    wyrzuic albo zniszczy ?. Np turzyte tonery do drukarki?. Jesli np:
    zakupie jakis element do komputera zalozmy bardzo drogi karta
    graficzna quadro Fx za 6 tys, bede musial rozkrecic komputer czy
    pokazac im w menedzeze urzadzen ze to wlasnie ten model ?.