  • 11. Data: 2004-10-27 16:58:03
    Temat: Re: Co mi może zrobić MPK za jazde bez biletu?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Plonk smieciu

  • 12. Data: 2004-10-27 16:58:51
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > > a pradziadek polskim chrabią.
    >
    > a co to?

    Taki rodzaj bezmózgiego dresiarza w BMWicy....tylko że wówczas mieli full
    wypas furmanki.

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2004-10-27 17:29:35
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > Taki rodzaj bezmózgiego dresiarza w BMWicy....tylko że wówczas mieli full
    > wypas furmanki.

    Bezmózgim matołem, to ja jestem, beemwicą jeżdżę, a jakoś matole, nie
    płacę ... Dowód => Skan jaki przedstawiłem z PKP ... I co powiesz ...
    Łolo Kapuśnieku ?

    *Kanarze*

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 14. Data: 2004-10-27 17:45:14
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    > a co to?

    A to błąd ortograficzny dla urozmaicenia? A co nie wolno?

    brat_trollin

  • 15. Data: 2004-10-27 17:46:25
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    > Taki rodzaj bezmózgiego dresiarza w BMWicy....tylko że wówczas mieli full
    > wypas furmanki.
    >
    > pdr
    > Olo

    Cool ! Olo nie ma to jak twój komunizm. No nie? W komunizmie dresiarz
    wygląda jak dresiarz.

    brat_trollin

  • 16. Data: 2004-10-27 17:48:00
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    > Plonk smieciu

    CHWDP (tym uczciwym policjantom nie, tylko mordercom, kolaborantom i
    bandytom) muj ty wrzodzie na dupie

    brat_trollin

  • 17. Data: 2004-10-27 18:15:53
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik brat_trollin napisał:

    > Cool ! Olo nie ma to jak twój komunizm. No nie? W komunizmie dresiarz
    > wygląda jak dresiarz.

    Trafił swój na swego ... i ta sama płaszczyzna porozumiewania się ;)
    Łolo - jesteś wolny ? Żona się napatoczyła ;>

  • 18. Data: 2004-10-27 18:21:30
    Od: "brat_trolin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cloonb$6i3$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik brat_trollin napisał:
    > Trafił swój na swego ... i ta sama płaszczyzna porozumiewania się ;)
    > Łolo - jesteś wolny ? Żona się napatoczyła ;>

    Czyja żona pedale?

    brat_trolin

  • 19. Data: 2004-10-27 18:37:46
    Od: "Tomek" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kuba Ginalski <k...@g...com> napisał(a):

    > Pan jesteś chamowaty i niedorobiony.
    > Troszeczke kultury, cepie... to wlasnie przez takich kretynow jak Ty tabor
    > komunikacji miejskiej nadaje sie tylko do zezłomowania, wlasnie przez
    takich
    > idiotow jak ty, ktorym szkoda wydac pare groszy na bilet...
    Z tym pierdoleniem to miał troche racji. Bo jeśli jesteś przekonany że tabor
    jest w złym stanie nie dlatego że. Jest bardzo wysokie bezrobocie. Połowa
    firm nie płaci podatków bo nie ma z czego. Wartość wspólnego majatku Polaków
    po 1000 latach istnienia państwa oscyluje na poziomie 1,5 zł za m2 Polski, a
    po odliczeniu długu zagranicznego z sześć razy mniej. Ktoś robiący z
    ministra zdecydował w imieniu wszystkich Polaków że Niemcy nie są nam nic
    winni. A dlatego że kretyni nie kupują biletów. To znaczy że pierdolisz
    głupoty. Tomek

  • 20. Data: 2004-10-27 19:44:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Oct 2004, brat_trollin wrote:

    Ja rozumiem że do ciebie trzeba powoli i łagodnie...
    Spróbujemy:

    [...]
    >+ A pozwanego firme Energo-Inwest nie obciazyli kosztami adwokata powoda,
    >+ chociaz powodka miala racje.

    *Bo pozwany nie dopuścił do procesu*.
    Sam pisałeś że "uregulowali" na dzień przed procesem - no to "sądu"
    nie było i tyle.
    Owszem, jak to mawiają: "zrobili powódkę w bambuko".
    Możemy wyrazić współczucie. Co to zmienia w faktach ?

    >+ Czemu maja jego obciazyc?

    *Bo ma zamiar nie zapłacić czyli DOPUŚCIĆ do procesu*.

    Ech...