  • 1. Data: 2004-10-27 13:35:09
    Temat: prawo pracy -wypowiedzenie
    Od: adam <a...@g...pl.invalid>

    1
    Czy przy wypowiedzeniu przez pracodawce umowy o prace zawartej na okres
    probny (okreslony do dnia) nie ma obowiazku podania przyczyny
    wypowiedzenia?

    2
    Jesli jest obowiazek podania przyczyny to jaka to moze byc?

    3
    Oraz ktory jest najbardziej korzystny dla przcownika i pracodawcy?

    (Porozumienie stron Ja nie podpisalem (juz i tak nie aktualne, gdzyz
    jestem na wypowiedzeniu, ze wzgledu na DzU 2004 99/1001 art 75.2.2 trace
    trzy miesiace)

    4
    Czy okres wypowiedzenia moze byc w fornie ustnej?

    5
    Czy na okresie wypowiedzenia jest obowiazek swiadczenia obowiazku pracy?

    6
    Co z kozystaniem z zwolnienia lekarskiego, urlopu w czasie
    wypowiedzenia?

    --
    pozdrawiam adam
    prosze o w miare szybka odpowiedz

  • 2. Data: 2004-10-27 14:04:26
    Temat: Re: prawo pracy -wypowiedzenie
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik adam napisał(a) w wiadomości
    > 1
    > Czy przy wypowiedzeniu przez pracodawce umowy o prace zawartej na okres
    > probny (okreslony do dnia) nie ma obowiazku podania przyczyny
    > wypowiedzenia?

    Nie ma obowiązku.

> [...]

    > (Porozumienie stron Ja nie podpisalem (juz i tak nie aktualne, gdzyz
    > jestem na wypowiedzeniu, ze wzgledu na DzU 2004 99/1001 art 75.2.2 trace

    Nie rozumiem.

    > 4
    > Czy okres wypowiedzenia moze byc w fornie ustnej?

    Oświadcznie musi być w formie pisemnej.

    > 5
    > Czy na okresie wypowiedzenia jest obowiazek swiadczenia obowiazku pracy?

    Tak.

    > 6
    > Co z kozystaniem z zwolnienia lekarskiego, urlopu w czasie
    > wypowiedzenia?

    Można.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-10-27 14:57:48
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > użytkownik adam napisał(a) w wiadomości
    > Nie ma obowiązku.
    > Nie ma obowiązku.
    > Nie rozumiem.

    Czy pracodawca ma obowiazek wykopać sobie grub, gdy jest hitlerowską świnią
    jak Iwona Jankowska_Bielenin zamieszkała w Oświęcimiu świnia, szefowa firmy
    Energo-Inwest Katowice?

  • 4. Data: 2004-10-27 16:02:32
    Od: adam <a...@g...pl.invalid>

    On Wed, 27 Oct 2004 16:04:26 +0200, Johnson wrote:

    > użytkownik adam napisał(a) w wiadomości
    >>

    > Nie ma obowiązku.

    A na swiadectwie pracy czy jest obowiazek podania przyczyny
    rozwiazania umowy? A jesli jest obowiazek podania przyczyny to
    jaka powinna byc to przyczyna zeby nie byla krzywdzaca dla obu stron?
    Chodzi o to zeby nie bylo adnnotacji lub paragrafu na swiadectwie pracy o
    tym ze bylo to wypowiedzenie z mojej strony?

    > Nie rozumiem.

    Chodzi o sposob rozwiazania umowy o prace za wypowiedzeniem nie krzywdzacy
    zadnej ze stron.

    --
    pozdrawiam adam

  • 5. Data: 2004-10-27 16:06:44
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi o to zeby nie bylo adnnotacji lub paragrafu na swiadectwie pracy o
    > tym ze bylo to wypowiedzenie z mojej strony?

    Panie szanowny,
    Ja słyszałem o takim doktorze-wykładowcy, którego rektor Akademii Polonijnej
    (kameruński ksiądz-oszust Adolf Kryński, o którym pisała Wyborcza) zwolnił
    dyscyplinarnie za przychodzenie do pracy z dzieckiem. Doktor wykładowca nie
    miał z kim zostawić dziecka w czasie wakacji (studenci też mieli wtedy
    wakacje), a jego żona była w sanatorium. Przyprowadzał dzieciaka, który
    nikomu nie przeszkadzał tylko siedział cichutko i oglądał stronki dla dzieci
    na necie.

    Zwolnienie dyscyplinarne dali mu z wściekłości, że ów wykładowca
    wypowiedział im umowę o pracę i na tym wypowiedzeniu napisał, że był
    oszukiwany i wykorzystywany, co było prawdą.

    Sąd pracy do którego się wykładowca odwołał przyznał rację oszustowi-księdzu
    kameruńskiemu, z którym nawet Ojcowie Paulini z Jasnej Góry nie chcą mieć
    nic wspólnego, bo chciał im zająć bibliotekę Jasnogórską i pewnie wywieźć
    zbiory do Kamerunu, a potem sprzedać.

    Takie mafie grasują w sądzie i wymiarze SRA_WIEDLIWOŚCI. Sprawiedliwość jest
    po stronie kolaborantów ruskich, bandytów z rządu i nie tylko, którzy robią
    afery i kradną nasze pieniądze które zabierają nam na podatki, są po stronie
    oszustów, morderców niewinnej młodzieży z policji-gestapo i prawników,
    którzy jeżdżą po pijanemu i zabijają ludzi.

    brat_trollin