  • 1. Data: 2004-10-27 14:11:47
    Temat: ulotki w skrzynce pocztowej
    Od: "Kuba Ginalski" <k...@g...com>

    Witam
    mam pewien problem - jak wyglada legalnosc wrzucania nieadresowanych drukow
    do srodka skrzynki pocztowej? Chodzi mi tu o najzwyklejsze ulotki zwane
    popularnie smieciami...
    codziennie znajduje dziesiatki tego typu szmatławców, domyslam sie ze sa
    wrzucane przez listonoszy, bo tylko oni maja kluczyk do skrzynki pocztowej w
    bloku. Jesli natomiast ulotki sa w miejscu ogolnodostepnym do tego
    przeznaczonym - nie ma problemu.
    I tu moje pytanie - w jaki sposob moge sobie zastrzec niemozliwosc wkladania
    nieadresowanych drukow do mojej skrzynki pocztowej?

    Pozdrawiam
    JAKUB GINALSKI

  • 2. Data: 2004-10-27 16:07:33
    Temat: Re: ulotki w skrzynce pocztowej
    Od: "Big Jack" <u...@o...fdfyez.dalxecla.aw>

    W wiadomości: news:D0Ofd.42741$z77.29752@news.chello.at
    użytkownik: *Kuba Ginalski* napisał(a):

    > I tu moje pytanie - w jaki sposob moge sobie zastrzec niemozliwosc
    > wkladania
    > nieadresowanych drukow do mojej skrzynki pocztowej?

    Jest taka możliwość. Trzeba złożyć stosowne oświadczenie UP. Właśnie z
    niego całkiem niedawno skorzystałem... i dalej dostaję te śmieci.
    Niemniej postanowiłem poczcie dać miesięczny okres karencji na
    przestawienie się. Po tym czasie wszystko co do tej pory wyląduje w
    mojej skrzynce zaniosę do tego UP gdzie składałem to oświadczenie, złożę
    reklamację i wrzucę im to do ich skrzynki na listy. Do tej pory robiłem
    w ten sposób, że nie wyciągałem tych śmieci ze skrzynki i jak się
    nazbierało ich odpowiednio dużo, to listonosz chcąc zostawić
    korespondencję sam je wywalał :D
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 3. Data: 2004-10-27 17:14:26
    Od: "Arek \"arkadoo\"" <a...@r...com>

    > Jest taka możliwość. Trzeba złożyć stosowne oświadczenie UP. Właśnie z
    > niego całkiem niedawno skorzystałem... i dalej dostaję te śmieci.

    Mi dali naklejkę, która nakleiłem na skrzynce i dzieki temu listonosz wie ,
    że ma nic nie wrzucać do niej. Naklejkę otrzymałem w urzędzi pocztowym.

    --
    Serdeczności
    Arek

  • 4. Data: 2004-10-27 17:18:18
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Kuba Ginalski napisał(a):

> [...]
    > I tu moje pytanie - w jaki sposob moge sobie zastrzec niemozliwosc wkladania
    > nieadresowanych drukow do mojej skrzynki pocztowej?

    Imię i nazwisko Urząd Pocztowy nr xxx
    Adres ulica jakaś tam
    Telefon Jakaś tam miejscowość

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o zaprzestanie umieszczania w mojej skrzynce
    pocztowej druków bezadresowych

    Z poważaniem:

    Podpis czytelny

    Z tym papierkiem udajesz się do swojego urzędu mając przy sobie dowód
    osobisty. Po kilku dniach w skrzynce pojawia się żółta nalepka informująca
    listonosza o złożonej dyspozycji

    Działa. Sprawdzone

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-10-27 17:43:42
    Od: "brat_trollin" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "Kuba Ginalski" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    wkladania
    > nieadresowanych drukow do mojej skrzynki pocztowej?

    Co gorsze oni mają kluczyk i mogą nie tylko wkładać ulotki, ale jak będzie
    jaki nieuczciwy może wyciągnąć list.

    brat_trollin

  • 6. Data: 2004-10-27 19:02:00
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Użytkownik brat_trollin <k...@o...die.here.pl> w tekscie
    news:clompk$7qm$1@atlantis.news.tpi.pl napisal/a:

    > Co gorsze oni maj? kluczyk i mog? nie tylko wkładać ulotki, ale jak będzie
    > jaki nieuczciwy może wyci?gn?ć list.

    hehehehehehe. Nie sadzisz ze jakby nie byl uczciwy to go tam by nie wlozyl ?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2004-10-27 19:29:33
    Od: "brat_trol" <k...@o...die.here.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@x...pl> napisał w wiadomości

    > hehehehehehe. Nie sadzisz ze jakby nie byl uczciwy to go tam by nie wlozyl
    ?

    Ten co wkłada ulotki nie wkłada listów. Do skrzynek klucze dostają też
    roznosiciele ulotek, którzy nie są listonoszami, tylko zatrudniają się na
    chwilę na umowę-zlecenie. Nie są sprawdzani. Często to młodzież po 20 lat
    około. Widziałem ich w akcji wkładania ulotek do skrzynek. Chodzą po kilku.

    brat_trola

  • 8. Data: 2004-10-28 19:35:32
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "Arek "arkadoo"" <a...@r...com> napisał w
    wiadomości news:clol8e$lhj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mi dali naklejkę, która nakleiłem na skrzynce i dzieki temu listonosz wie
    > ,
    > że ma nic nie wrzucać do niej. Naklejkę otrzymałem w urzędzi pocztowym.

    u mnie postawil sobie pisakiem "R" w srodku skrzynki i tez pamieta